Epilarea definitiva – de la Hollywood, in casele noastre

silkn-ro-logo-241x300

  • Iubito, ce ai patit? Trezeste-te!
  • Iubi, hai sa fugim! Ne urmareste Hairy cel mare si oribil!
  • Iubito, a fost doar un cosmar!
  • Stai sa iti povestesc: Primesc un telefon…”Stiu ce ai facut asta-vara! Ma voi razbuna!” Si inchide!

M-am gandit ca este o gluma sau ca a gresit numarul. Dar….a sunat din nou: „Stiu ce ai facut asta-vara. Tu ai uitat?”

De data asta, m-am cam speriat…cine o fi? Si ce-am facut asta-vara….chiar nu aveam nici cea mai vaga idee. Am fost la mare si apoi nimic interesant: munca si copii.

Apropo…si asta-vara m-am bucurat ca un copil cand am primit cel mai bun epilator ever IPL, destinat doar VIP-urilor…sau nu numai! Am fost si eu profund impresionata de avantajele epilarii definitive, chiar la mine acasa. Hmmm…ce placere!

silkn-sensepil-epilator-ipl

Imi aduc aminte cu cata placere am desfacut epilatorul IPL, gandindu-ma cat de mult m-am luptat cu parul nedorit ani la randul, iar micutul Silk’n SensEpil a doborat fir dupa fir, pana nu a mai ramas niciunul.Cine ar fi crezut vreodata ca un aparat atat de mic ce foloseste tehnologia cu lumina intens pulsata ma va ajuta sa am o piele fina si catifelata pentru intotdeauna? Ce si-ar putea dori mai mult o femeie decat sa arate bine forever?

silk-n-glide-b-1

Si…de aici incepe cosmarul meu, fiecare fir s-a unit cu alt fir, si cu alt fir, si cu alt fir…pana a devenit un fir enorm, imens, un mare….Hairy. Si ma urmareste continuu, vrea sa imi fure epilatorul IPL si sa ma intorc la epilatorul meu care rata atatea fire. Asta este cel mai mare cosmar!! Sa ma trezesc si sa remarc ca epilatorul meu IPL nu mai este la locul lui. Nu…nu este posibil asa ceva!!

  • Iubito, a fost doar un vis! Treci in pat…unde te duci?
  • Stai, ma duc sa imi verific epilatorul. Daca este la locul lui, pot sa ma intorc linistita in pat, dar daca nu mai este, il voi vana pe Hairy si in cele mai intunecate unghere. Ah! Iata-l, dragul meu…este bine, mersi! Pfff, ce sperietura am tras!

Acest articol participa la proba 22 SuperBlog.

 

 

Lasă un comentariu