Tehnologia Philips, la picioarele tale!

Philips- marca de renume, cu produse de nota douazeci, ne simplifica viata, ajutandu-ne sa ne imbunatatim stilul de viata prin inovatii relevante.

Imi aduc aminte, acum 17 ani, cum caminele studentesti aveau la fiecare fereastra sacosele cu mancare, puse in „frigiderul” improvizat. Haios, nu? Ne-ar fi prins bine un frigider, dar…acestea erau conditiile de atunci.

Va mai aduceti aminte din povestirile bunicilor cum ati crescut? Va dadea bunica mestecat in gurita….asta pentru ca nu existau roboti de bucatarie. Dar acum…exista o gama foarte variata de roboti. Dar trebuie sa ai grija ce alegi, ca sa nu iei vreo „teapa”, sa dai nu stiu cate milioane pe vreo porcarie din comert.

Daca va intereseaza, cunosc eu un magazin online electrocasnice, unde veti gasi o diversitate larga de produse, preturi excelente, produse noi, promotii numeroase.

Am intrat curioasa sa aflu cat mai multe despre produsele oferite si m-au intampinat cateva promotii electrocasnice de nerefuzat. Am ramas placut surprinsa de preturile oferite de Market Online unicul magazin de sapte stele din Romania.

Pentru ca sunt mamica a doua printese, pun accent pe calitate si nu pe cantitate, imi doresc ce este mai bun pentru copiii mei. Desigur fiecare mamica gandeste asa! De aceea, am hotarat sa cumpar un robot de bucatarie profesional.

Si, intrucat majoritatea electrocasnicelor din casa noastra sunt marca Philips, bineinteles ca si robotul va fi tot de la aceasta renumita marca.

M-am decis pentru un robot de bucatarie, fiind sigura ca acesta va fi un prieten de nadejde pentru mine. Voi scurta astfel timpul alocat diverselor operatiuni din bucatarie, timp pe care il voi aloca copiilor mei.

Un ajutor cu adevarat important in curatenie l-am primit de la aspiratorul meu Philips de care nu m-as putea lipsi nicicand.

Iar hainele mele nu ar arata asa de bine daca nu as avea fierul de calcat Philips in ajutor.

Consider ca electrocasnicele Philips sunt vitale pentru mine, ca aerul pe care il respiram. De aceea, le recomand cu drag tuturor prietenelor mele.

Acest articol participa la SuperBlog 2015.

Lasă un comentariu