Cea mai bună brânză din lume

delaco_fan_branza_proof2-250x250

Gata, mai am o ghetuţă de băgat în picioruşul mititel al Sofiei şi suntem gata de ieşit. Ufff….cu doi copii mititei, ieşitul afară este un chin; îmbrăcatul durează enorm de mult, curg transpiraţiile pe mine până reuşesc să ne echipăm toate trei. Dar, acum suntem gata de plimbare. Nu…nu plimbare ca a lui Toni Delaco, de 5 ani…noi ieşim doar pentru o oră, dar scopul este acelaşi: să cumpărăm cea mai bună brânză ever: Brânza Pufoasă cu Smântână – pentru Ante, Brânza calcică pentru copii – pentru Sofi şi Fondue Emmentaler – pentru mine.

Pentru că suntem fan branza nu aşteptăm niciodată să se termine sortimentele favorite din frigider. Ne alimentăm constant.

vizual-proba2-1024x576

Plimbându-mă printre rafturi, mă gândesc că mi-ar plăcea şi mie să plec într-o călătorie care să dureze măcar o săptămână, în căutarea brânzicii perfecte. Aş merge împreună cu Tony, ca…na…el le cunoaşte foarte bine şi ştie ce să îmi recomande. Şi…bineînţeles că nu aş putea pleca fără ele…divele mele, care sunt degustătoarele mele numărul 1. Nici nu aş şti ce să cumpăr, dacă nu ar fi ele. Hihihi…parcă le şi aud: „Nenea Tony, asta nu îmi place..este prea verde.” sau ” Cred că asta este perfectă! Nu sunteţi de aceeaşi părere, nenea Tony?”

Ar fi o excursie pe cinste, cu două zuzele dupa noi. Cu siguranţă brânza puturoasă de la House of Cheese din Marea Britanie ne-ar muta nasul din loc. „Pfffff, mami, ce pute aşa? Hai să ieşim repede de aici, nu imi place!”, ar spune năzuroasa de Ante, strâmbând din nas. Şi Sofi, după ea: „Pfff..”.

La Sremska Mitrovica am merge degeaba; doar să vizităm ferma şi să vedem magaruşele. Aici 2 kg de branză costă 10.000 de euro. Da, aţi auzit bine….enorm de mult. Aşa că, am pleca mai departe.

Cred că Schabziger este preferata lui Tony, nu şi a mândrelor mele…dacă ar vede-o verde, ar strâmba din nas, deşi nu miroase urât. „Brânza trebuie să fie albă, măi mami! Nu ştii nimic!”, mi-ar spune Ante serioasă.

Nu am aflat încă care a fost preferata lui Tony, deşi înclin pentru Schabziger, dar cu siguranţă va fi cea mai pufoasă, cea mai bună brânză pe care a creat-o până acum. Deci, aşteptăm cuminţei rezultatul celor 5 ani sabatici!

 Acest articol participă la proba 21 din cadrul SuperBlog 2015!

 

3 gânduri despre “Cea mai bună brânză din lume

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 21. Cea mai bună brânză din lume

Lasă un răspuns

