Hair-Files

Indepartarea parului nedorit de pe corpul nostru, al femeilor, are o istorie controversata. Orice femeie isi doreste sa fie frumoasa, sa aiba o piele fina. In acest sens, tehnologia a avansat, plecand de la faimosii colti de rechin pana la o epilare definitiva. Hmmmm…suna bine, nu-i asa, doamnelor?

Da, colti de rechin. Si mie mi s-a parut ciudat, dar s-a descoperit ca, inca din anii 30.000 I.H. femeile faceau tot posibilul pentru a scapa de parul nedorit de pe corp. Am aflat ca poetul roman Ovidiu soma femeile sa aiba grija de toaleta corpului lor. Acesta spunea:  „Astfel incat nici o capra grosolana sa nu-si croiasca drum pe sub brate, iar picioarele tale sa nu fie dure in peri rebeli.” De asemenea,o alta metoda de epilare incercata in anul 1923 – francezul H. Bordier a folosit diatermia – unde de radio de mare frecventa pentru a indeparta parul nedorit.

Atat de multe metode de epilare…insa cele mai eficiente mi se par a fi cele, cu ajutorul carora firul de par este smuls din radacina. Pentru aceasta, cele mai multe femei folosesc ceara atat calda, cat si rece.

Vorbind despre asta, mi-am amintit o intamplare destul de amuzanta din copilarie. Cred ca eram prin clasa VI sau VII, aveam primul prieten si eram tare entuziasmata. Era vara. Si pe picioarele mele incepusera sa se vada destul de bine firicelele de par. Aveam in grupul de prietene cateva fete care deja se epilasera, folosind ceara. Le-am intrebat eu mai multe detalii, cum fac, ce folosesc..si am plecat la cumparaturi. M-am dus si am luat o cutie de ceara si am plecat spre casa, foarte fericita de ceea ce va urma. Am pus cutia intr-o oala cu apa, pe foc si am asteptat sa se incalzeasca. Bineinteles ca nici una dintre fete nu imi spusese sa am mare grija ca ceara sa nu fie fierbinte. In timp ce se incalzea ceara, mi-am anuntat cea mai buna prietena ce am de gand sa fac. Vorbind la telefon, am uitat de ceara, care s-a infierbantat foarte tare. Intr-un final, mi-am adus aminte de ea si am stins focul. Am inceput sa pregatesc totul. Nu imi mai amintesc perfect, cert este ca, in momentul in care am pus ceara pe picior – pe intreg piciorul de la genunchi pana la gamba – pentru ca nu stiam ca trebuie sa o iau pe portiuni, am simtit ca imi arde piciorul si nu stiam cum sa o trag mai repede. De indepartat, am indepartat toate firele de par, dar si partial pielea mea de pe picioare. Noroc ca atunci a ajuns si mama de la servici si vazandu-ma am mers imediat la urgente, unde m-au bandajat. Aceasta a fost prima mea experienta cu ceara, pe care nu am cum sa o uit. 🙂

Sa nu credeti ca nu am mai folosit ceara de atunci. Nu..inca o folosesc si acum 😉 Am gasit pe Total Pro Beauty kituri pentru epilat, care mi s-au parut interesante si din aceasta categorie am achizitionat un kit pentru epilat cu incalzitor de ceara duo basic, care contine un incalzitor dublu pentru ceara cu termostat, 10 flacoane de ceara de unica folosinta cu miere de albine, 2 role de hartie de epilat de 60 m lungime si o sticla cu ulei dupa epilat. Este un produs profesional, care ajuta la o epilare de foarte buna calitate chiar la tine acasa. Incalzim ceara in aparat pentru 20-30 minute, apoi o intindem pe piele. Trebuie tinut cont ca aplicarea cerii  se face in sensul de crestere al firelor de par, iar extragerea se face numai cu benzile de hartie speciala in sensul opus cresterii firului de par.

kit-epilare-cu-incalzitor-de-ceara-duo-basic

Insa oricat de eficienta este aceasta metoda de epilare, nu imi place sa fac asta, pentru ca e dureros si pe langa asta, dureaza mult timp. De aceea, mi-ar placea foarte mult sa apelez la epilarea definitiva. Daca voi reusi sa ies pe primul loc la aceasta proba, voi castiga un aparat de epilare definitiva cu IPL. Cum unde sa castig? Aaaa…nu stiati…Acest articol participa la proba 4 din cadrul SuperBlog 2015! si am fost provocata de Total Pro Beauty.

Total_pro_beauty_superblog_proba_2015

Un gând despre “Hair-Files

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 4. Hair-Files

Lasă un comentariu