Cum să îți mulțumești viitoarea soacră?

Îmi amintesc ce emoții m-au încercat când viitoarea mea soacră (pe vremea aceea) m-a invitat la masă într-o sâmbătă pentru a ne cunoaște. Ieșeam cu soțul meu de mai bine de 7 luni, când am decis că trebuie să ne cunoaștem și părinții. Mai ales că totul devenea destul de serios, lucrurile mergeau foarte bine între noi și deja ne gândisem să facem pasul cel mare. Dar eram atât de emoționată…dacă nu eram pe placul ei? Și…nu găsisem nici o idee de cadou care să mi se pară potrivit pentru această ocazie.

L-am tot întrebat pe soțul meu ce îi plăcea mamei lui, ce aș putea să îi cumpăr să îi fie pe plac. Însă el îmi spunea glumind: sun-o și întreab-o. Cum să fac asta? Așa încât am decis să îi cer sfatul mamei mele. Mama m-a întrebat ce fel de persoană este, ce îi place, dacă are vreun parfum preferat. Dar…nu știam ce să îi răspund.

O lenjerie de pat, perfectă pentru a mulțumi pe oricine, inclusiv o soacră!

Atunci mama mi-a spus: știu! Știu exact cadoul care o va mulțumi cu siguranță. Aseară mi-ai spus că îți place la nebunie noua ta lenjerie de pat, nu? Ei bine, lenjerii de pat este exact ceea ce îți trebuie ție!

Mi-am amintit cât de încântată am fost când m-am băgat în pat. Liliacul este floarea mea de primăvară preferată. Mă așteptam să îi simt parfumul delicat, subtil și persistent. Liliacul este supranumit și floarea memoriei, mirosul său trezind amintiri. M-am bucurat de noua mea lenjerie, de floarea mea preferată, de țesătura de calitate.

Mi-am dat seama că mama are dreptate. O lenjerie de pat era cel mai minunat cadou pe care îl puteam duce cu acea ocazie. Și bineînțeles că mama soacră a fost foarte mulțumită de lenjerie, de aspectul și calitatea acesteia. Iar eu m-am bucurat enorm când am văzut cât este de încântată!

Sunteți de acord că o lenjerie de pat este un cadou perfect, care va mulțumi cu siguranță persoana care îl primește?

Lasă un răspuns

