Să savurăm o pizza delicioasă!

Cui nu îi place pizza? Eu o ador! Și fiicele mele adoră pizza. Soțului meu îi place foarte mult, mai ales cea făcută în casă. Însă o pizza quattro stagioni gustoasa de la Pizzicato…yammyyy…este delicioasă.

Când am rămas la cumnata mea, în weekendul în care soțul meu avea treabă la București, nu știam exact ce să mâncăm. Având doi copii mici, cumnata mea nu era pregătită de musafiri și avea frigiderul destul de gol. Însă, ne-a spus că ne va servi cu o quattro stagioni deliciosă. Iar băiatul de la livrari pizza a sosit destul de repede, astfel încât nu am avut prea mult timp de așteptat. Cutia miroasea demențial, iar noi abia așteptam să o desfacem și să gustăm, să ne convingem că este la fel de gustoasă precum arată și miroase.

Toată lumea adoră pizza…și tu, nu-i așa?

Deși soțului meu îi place foarte mult pizza făcută în casă, eu sunt fan pizza „a la cutie”. Bucătarii care le prepară sigur cunosc multe rețete delicioase și au și cuptoare expre pentru a ieși o pizza bună. Îmi place pizza carbonara, pizza quatro formaggi, capriciosa, diavola, margherita, dar quattro stagioni este preferata mea.

pizza

O pizza quattro stagioni, cu mozzarella, șuncă, ciuperci, măsline, salam și sos de roșii, cu blat subțire…este tot ceea ce îmi doresc să servesc într-o zi de sâmbătă, când nu vreau să fac altceva decât să mă cuibăresc lângă soțul meu și să mâncăm ceva rapid…Iar livrări pizza de la Pizzicato este cel mai rapid!

Și…să știți că am încercat și eu să fac o pizza quattro stagioni, însă nu a ieșit precum la pizzerie. A ieșit o pizza foarte bună, dacă vă interesează găsiți aici alte rețete la fel de delicioase. Sunt sigură că soțul, prietenul sau prietenii vor aprecia efortul vostru de a găti pentru ei…o pizza delicioasă! Și mai ales că nu veți da greș cu aceste rețete delicioase! Dar dacă nu va ieși așa cum v-ați dori, măcar știți că aveți unde apela astfel încât petrecerea să nu fie stricată!!!

Vouă vă place pizza? Preferați să mâncați una în oraș sau să o faceți voi? Care este preferata voastră?

Lasă un răspuns

