De ce ai nevoie de o husă sau o folie de protecție pentru telefonul tău?

Întotdeauna am încercat să îmi protejez telefonul, să am grijă de el. Și nu pentru că ar fi un moft, dar o husă este o necesitate. În ziua de astăzi, telefonul este un bun de care nu te mai poți lipsi. Pe lângă faptul că poți vorbi cu persoane aflate la mii de kilometri distanță de tine, te ajută să și vezi acea persoană, pe care posibil că  nu ai mai văzut-o de ani buni.

Pe mine telefonul mă anunță și de zilele de naștere ale membrilor familiei mele. Îl folosesc și pe post de ceas deșteptător. Dacă nu ar fi el, eu nu aș ajunge la timp la serviciu, iar fiică-mea ar întârzia cu siguranță în fiecare zi la școală. Tocmai din toate aceste motive, este necesar să îi acord atenția de care are nevoie.

O husă de protecție, o hăinuță potrivită pentru telefonul meu

Recunosc că înainte nu acordam atât de multă atenție acestui aspect. Adică, consideram că, dacă am grijă de el, nu se va întâmpla nimic, nu va păți nimic. Însă, cum socoteala de acasă nu este aceeași cu cea din târg…în geantă a făcut cunoștință cu cheile, care au reușit să îi zgârie ecranul. Colac peste pupăză, când mă chinuiam într-o zi să îl scot din geantă să răspund celui care mă suna insistent, mi-a alunecat din mână și a făcut cunoștință cu asfaltul pietruit din fața casei. Mi-a părut foarte rău…abia îl cumpărasem. Și mai rău mi-a părut că nu am ascultat de dealerul de la care îl luasem. Mi-a recomandat o husă, dar nu am considerat că este necesară.

În aceste condiții însă, s-a dovedit o necesitate. Însă acum afară plouă…și nu aș ieși pentru nimic în lume, așa încât magazinele online se dovedesc a fi cele mai prietene ale mele. Am căutat husa de silicon pentru Allview și am descoperit magazinul online Husa Folie Protectie.

husafolieprotectie.ro

Este un magazin cu produse de calitate, iar prețurile sunt direct proporționale cu calitatea. Fiind un magazin online, lipsa unui showroom conduce la mai puține cheltuieli directe, cheltuieli care s-ar fi regăsit în prețul final al produselor. La majoritatea produselor, peste 90% dintre ele nu există intermediari.

Untitled

Însă nu m-am oprit aici, folia de protecție este superbă, cu floricele, dar am hotărât să îi iau telefonului meu și o folie de sticla securizata pentru Allview. Astfel voi fi sigură că telefonul meu este protejat și nu voi mai avea neplăceri. Doar asta caut, nu? O protecție pentru telefon!

Dacă și voi vă doriți produse care să vă păstreze telefonul ca nou, vă recomand site-ul Husa Folie Protectie, unde veți găsi cele mai bune prețuri la cele mai bune produse.

 

2 gânduri despre “De ce ai nevoie de o husă sau o folie de protecție pentru telefonul tău?

Lasă un răspuns

