Produse pentru bebe de la PeBebe.ro

Felicitări, veți avea un bebeluș, îl aud pe domnul doctor, indicându-mi un punctuleț mic pe ecranul ecografului, atât de mic încât eu nu sunt sigură că l-am zărit. Însă inima începe să îmi bată atât de tare…încât îmi este teamă că-mi va sări din piept. Mă uit spre soț cu lacrimi în ochi și îmi dau seama că și pe el l-a emoționat vestea primită.

Un bebe…câtă fericire, câtă emoție mi-au adus aceste două cuvinte. De când îl așteptăm. Acum…avem atât de multă treabă, îi spun proaspătului tătic. Trebuie să zugrăvim camera bebelușului, să decorăm pereții, să…dar stai, eu vreau să doarmă în camera noastră. Nu-i nimic…va sosi și momentul în care se va muta în camera lui și aceasta trebuie să fie ca nouă, nu? Ne trebuie un pătuț, haine…multe haine, cărucior, biberoane, scaun auto, șampoane, uleiuri, creme, scutece. Un nume…avem nevoie și de un nume. 

Un copil este o minune trimisă de Dumnezeu

Stai liniștită, draga mea. Toate aceste produse pentru bebe le vom lua de PeBebe.ro. Aici sunt numai lucruri de calitate, la prețuri bune. Mi-a spus mie Marcel, de aici au luat carucioare pentru copii Lorelli și au fost foarte mulțumiți. 

Nu mă așteptam ca soțul meu să vorbească cu Marcel despre… cărucioare, bebeluși și biberoane, dar mă bucur că au făcut-o. Am intrat pe site și…nu am știut ce să aleg. Atăt de multe produse…le-aș lua pe toate, sau mă rog…aproape toate. Până la urmă mi-a făcut cu ochiul un model de cărucior în care deja mi-l imaginam pe bebe la plimbare.

1

Este un căruț 2 în 1, care conține:

  • un landou ce se poate transforma într-o parte sport
  • o geantă cu accesorii pentru carucior
  • un set de adaptori pentru coșulețul auto
  • acoperitoare pentru picioare atât la partea sport, cât și la landou.

Căruciorul este extrem de important, va fi mașina care îl va plimba pe bebeluș pentru o perioadă de cel puțin doi ani. Trebuie să fie suficient de lejer, de comod, de sigur. Siguranța și confortul bebelușului sunt cele mai importante. Din câte știu, acesta este produsul cel mai greu de ales, având în vedere multitudinea de modele care există pe piață.

Mi s-a părut perfect pentru moment , însă…mai sunt încă 9 luni, iar produsele pe care le-am văzut în magazinul online PeBebe.ro sunt foate drăguțe. Oricare mă poate face să mă răzgândesc în privința modelului.

De ce recomand produsele comercializate PeBebe.ro? Pentru că aici veți găsi toate produsele de care aveți nevoie – biberoane, suzete, sterilizatoare, cărucioare, scaune de masă, balansoare, jucării, dar și produsele necesare pentru proaspetele mămici – pompe, tampoane pentru sâni sau apăratoare pentru sân. Toate produsele sunt menite să satifacă exigențele tuturor părinților, chiar și a celor mai dificili dintre aceștia. De ce sunt atât de accesibile? Nu pentru că ar avea o calitate îndoielnică, ci pentru că astfel toți părinții își permit să cumpere lucrurile de care copiii au atât de mare nevoie.

patuturi-lemn-copii

Voi ați văzut produsele de aici? Nu v-ar tenta să mai faceți un bebeluș doar pentru a cumpăra minunățiile de care are nevoie și pe care PeBebe.ro ni le pune la dispoziție?

2 gânduri despre “Produse pentru bebe de la PeBebe.ro

  1. Daca as stii ca iese fetita as mai face unul 🙂 Am intrat si eu pe site si chiar am gasit lucruri utile si accesibile. Mersi pentru sursa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

