Fereste-te de agentiile imobiliare neserioase

Cand vrei sa cumperi un apartament, cel mai bine e sa ceri ajutorul unei agentii imobiliare Sibiu. Nu spune nimeni ca nu poti cumpara apartamente noi Sibiu pe cont propriu, dar, apeland la o agentie e mult mai sigur, mai ales din punct de vedere legal. Agentiile verifica bine totul si iti dau siguranta faptului ca totul va fi bine.

Insa, ai mare grija, deoarece nu toate agentiile imobiliare sunt serioase. Eu am avut experiente atat cu agentii imobiliare Sibiu serioase, cat si cu agentii mai putin serioase.

Sa va spun insa experienta placuta mai intai. Cand mi-am cumparat apartamentul in care locuiesc acum nu am vrut sa mai repet o experienta din trecut. Nu am mai mers la prima agentie imobiliara Sibiu care mi-a iesit in cale, ci m-am informat foarte bine pentru a o alege pe cea mai buna. Astfel am ajuns la cei de la NewConceptLiving.ro. Acestia mi-au aratat cum trebuie sa fie de fapt o agentie imobiliara Sibiu. S-au purtat cu serozitate si profesionalism si au facut tot ce le sta in putinta pentru a-mi gasi apartamentul perfect pentru mine. Am fost foarte incantata de portofoliul de apartamente noi Sibiu de la aceasta agentie. Nu ai cum sa nu gasesti ceea ce iti place. Ma bucur de faptul ca totul a fost atat de placut si sigur.

Dar, cum spuneam mai la inceput am avut si o experienta mai putin placut. Acum 5 ani de zile cautam sa inchiriez un apartament. Am zis ca nu e atat de important la ce agentie merg si am ales o agentie care era aproape de locuinta mea. Am facut o greseala enorma, deoarece nu au fost deloc seriosi. Mi-am gasit un apartament care imi placea am vorbit sa mai mergem o data la el a doua zi si cand i-am sunat, deja il daduse la altcineva. Cand i-am intrebat de ce, au inceput sa caute fel si fel de motive.

Pana la urma m-a ajutat o cunostinta si am inchiriat apartamentul unei prietene de-ale ei.

Daca vrei sa apelezi la o agentie imobilara Sibiu, nu alege la voia intamplarii, ci informeaza-te. Eu am incredere in NewConceptLiving.ro. Daca vrei sa vezi detalii legate de aceasta agentie, intra pe site.

 

Lasă un răspuns

