Blogatu l-a inspirat pe sotul meu in alegerea cadoului perfect!

Da, ati citit bine! Marius Calugaru de la Blogatu.ro mi-a inspirat sotul in alegerea celui mai fain cadou. Sotul meu este fanul emisiunii lansate de Blogatu, #Testarea, o emisiune cu si despre gadgeturi, in care Blogatu testeaza diferite produse, aratandu-ne daca se merita sau nu investitia. Marius prezinta gadget-urile intr-un mod cat mai simplu, evitand exagerarile si detaliile fara importanta.

blogatu-logo-360x240

Emisiunea #Testarea isi propune sa ne ofere exact informatiile de care avem nevoie pentru a ne decide daca avem sau nu nevoie de un produs care ne intereseaza: caracteristici principale, utilitate si nu in ultimul rand pret.
In ultima editie a emisiunii #Testarea, Blogatu ne prezinta o bijuterie, telefonul Allview X3 Soul PRO. Atat de mult mi-a placut acest telefon, iar sotului meu se pare ca i-a placut foarte mult prezentarea lui Marius, incat l-am auzit spunandu-mi: „Gata draga mea, m-am hotarat. Stiu cat de mult ti-l doresti, asa ca…mai este inca putin si va fi al tau!”  La inceput am fost putin sceptica, dar sotul meu este un om de cuvant. Niciodata nu a facut altceva decat ce a spus, niciodata nu si-a incalcat cuvantul dat, asa incat am inceput a topai in jurul lui, strigand: „Am telefon nou…am telefon nou…”  si m-am intors spre pice, spunandu-i: „Asta e doar al meu, ai inteles?
 
Acest telefon  vine in doua variante de culoare, auriu si gri. Telefonul se remarca prin rafinament si un farmec discret, dat si de designul slim, metalic. Ce m-a atras la acest telefon este senzorul de amprena frontala. Pentru a avea acces la informatiile stocate in telefon este necesara amprenta, prin identificarea asigurata de senzorul frontal Easy Fingerprint. Doar tu poti hotari daca alta persoana are dreptul de a verifica informatiile de pe telefon, inregistrand de asemenea amprenta acesteia pentru a fi recunoscuta.

img4-1

Un alt atuu deosebit de important este functia Multilevel Touch, care imi permite sa personalizez nivele diferite de presiune exercitata asupra display-ului, scurtand astfel calea spre aplicatiile cele mai utilizate. De exemplu, o atingere usoara imi deschide aplicatia dorita, dar o atingere mai puternica ma duce direct in meniul acelei aplicatii.

img5-1

Imi place sa fac fotografii, in special celor doua minuni din viata mea, asa incat cu X3 Soul Pro voi obtine imagini perfecte, depasindu-mi limitele. Cum este posibil? Cu camera principala de 16 MP Samsung S5K3P3 cu Laser Focus si Led Flash, prevazuta cu 6 lentile si protectie din safir, asigurand astfel o rezistenta sporita la zgarieturi.

img8-1

Si pentru ca va spuneam ca este total diferit fata de celelalte telefoane, trebuie sa mai stiti ca este utilizata o structura inovatoare a pixelilor de tip RWB – red, white, blue, care, in comparatie cu clasicul RGB – red, green, blue, reduce cu pana la 80 % zgomotul din imagine in conditii de iluminare scazuta. Astfel, fotografiile ocupa cu pana la 23 % mai putin spatiu de stocare, calitatea fiind la maximum.

imgrwb-1

 Motivul pentru care am nevoie de un telefon nou este…fiica mea cea mica. Ea este precum magnetul, telefonul meu zici ca i se lipeste de degetele, dar doar atunci cand tebuie sa il ia. In rest, il scapa frecvent din mana, asa incat a inceput sa se blocheze, sa se inchida exact cand sunt intr-o convorbire si…este destul de frustrant. Si pentru ca sunt convinsa ca nu o voi putea opri nici la urmatorul telefon…X3Soul Pro imi va pastra fisierele la adapost de degetele ei micute. Aici exista o sectiune dedicata micutilor, care poate fi personalizata cu aplicatiile dorite.

img19-1

Asadar telefonul acesta este o necesitate pentru mine, nu o fita cum probabil deja credeti voi. Nu sunt eu o mare femeie de afaceri, dar nevoie de telefon tot am, chit ca vorbesc cu mama sa ii cer vreo reteta, sau cu fii-mea sa vad daca s-a culcat dupa ce a soait de la scoala! Si daca sotul meu tot a considerat ca merit si eu THE ONE AND ONLY – X3 Soul Pro pe care mi-l doresc de cand cu emisiunea lui Marius, eu zic un big like pentru el, nu? Pentru sotul meu, bineinteles!

„Metalul din care a fost plasmuit i-a dat forta. A fost calit in focul celor mai exigente teste de performanta pentru a capata rezistenta. Din apa a imprumutat oglindirea chipurilor si a emotiilor, iar din aer a prins secretul atingerilor suave. Nascut parca din contopirea elementelor primordiale, X3 Soul PRO uimeste deopotriva prin putere si delicatete.”

Dupa cum va spuneam mai devreme este o bijuterie, iar daca vreti sa va convingeti si de restul caracteristicilor, va invit sa intrati si sa cititi despre el!

Draga Blogatu, sa stii ca trebuie sa imi schimb si laptopul…a cam imbatranit 😛 Cu alte cuvinte, astept o noua emisiune, cu un nou review! Ti-am zis doar ca sotul meu nu pierde nici o emisiune Testarea si are mare incredere in recomandarile tale! Asa ca…make me happy again! 🙂

25 de gânduri despre “Blogatu l-a inspirat pe sotul meu in alegerea cadoului perfect!

Lasă un răspuns

