Cum as reinnoi casa parinteasca cu ajutorul produselor de la Evivo?

logo-evivo_1.png

Cand eram copil, ii auzeam frecvent pe bunicii mei vorbind despre „acasa” cu un sentiment aparte, pe care nu il intelegeam atunci, cu o duiosie in glas, cu mandrie si blandete in acelasi timp. Era un sentiment de siguranta, sentiment pe care l-am inteles mult mai tarziu, atunci cand am intemeiat o familie si am „ridicat” si eu o casa.

Anii s-au scurs, bunicii au plecat dintre noi, intr-un loc mai bun, zic eu, fara dureri, acolo unde sunt vesnic tineri si cu siguranta ne vegheaza pe noi, nepoatele lor si din cand in cand, isi arunca cate un ochi si spre casa lor care le-a fost atat de draga. Casa pe care au ridicat-o cu manutele lor trudite de munca, cu sudoarea fruntii; casa pe care bunica o intretinea atat de frumos si cu atat de multa dragoste. Nu gaseai o bucatica de praf pe nicaieri, totul era calcat si aranjat, dereticat si gata de a primi oaspeti in orice moment din zi sau din noapte.

casa-parinteasca-8_250194c1c69ae2Stiind cata dragoste era in casa aceea batraneasca, eu impreuna cu sora mea am avut grija de ea, incercand sa nu schimbam prea multe, pentru a pastra cat mai mult din amintirea bunicilor nostri dragi. Insa ca orice casa veche, nu avea o baie, pentru bunicii mei baia reprezenta WC-ul din fundul curtii si balia din spatele usii. Asadar, pentru a avea conditiile de acasa, am hotarat sa amenajam o baie, moderna dar retro in acelasi timp, care sa pastreze liniile casei.

Magazinul online Evivo mi-a fost de un real ajutor pentru amenajarea propusa. Aici am gasit tot ce aveam nevoie pentru o baie frumoasa, moderna, dar in acelasi timp in ton cu restul casei: chiuveta bucatarie granit, chiuveta bucatarie compozit, baterii sanitare de baie si bucatarie, accesorii de baie, paneluri de dus cu hidromasaj, baterii si accesorii retro.

De ce am ales Evivo?

  • in primul rand datorita usurintei de cautare pe site, exista un buton de cautare in tot magazinul, dar exista si categoriile de produse, unde poti intra exact la produsele care te intereseza in mod deosebit
  • produsele sunt trimise in cea mai buna stare, iar in caz de deteriorare magazinul remediaza in scurt timp problema
  • garantia produselor. Produsele livrate sunt garantate pentru orice defect de material și manoperă pentru cel putin 12 luni de la data achiziției. În funcție de produs, garanția este specificată pe site și poate ajunge până la 10 ani
  • informatiile disponbile pe site, care te ajuta sa alegi cu usurinta exact produsul dorit
  • produse originale si de o calitate superioara
  • preturi foarte bune
  • transport rapid si gratuit pentru comenzi mai mari de 300 lei

De indata ce am descoperit aliatul cel mai bun, care sa imi furnizeze cele mai calitative produse, la preturi deosebite, am facut un wishlist, pe care ceilalti membri l-au aprobat foarte rapid, urmand astfel sa dotam casa parinteasca cu produse moderne si utile.

1.Set chiuveta granit 1 cuva Maltes negru + baterie granit bucatarie, o chiuveta din granit compozit, cu un design deosebit, la un pret promo, special, rezistenta la socuri mecanice si termice, care nu se pateaza, dispunand de un strat antibacterian si o teava rotativa

300x250_evivo_preturi_chiuvete_bucatarie_granit_negru

2. Panel de dus cu hidromasaj, acesta a fost o dorinta de-a mea, visand sa ma relaxez la un masaj, il recomand tuturor, are trei functii: dus de mana, dus superior si hidromasaj, este din sticla securizata cu finisaj negru, anticalcar

336x280_evivo_paneluri_dus_hidromasaj-copy

3. Baterie de baie, aici m-am bucurat sa descopar durabilitate, design deosebit și funcționalități speciale la un preț accesibil. Am ales un pachet promotional din categoria baterii sanitare pentru baie si bucatarie, care mi-a permis sa combin o baterie sanitara pentru lavoar cu una de dus, cada sau bideu, iar pretul final beneficiind de un discount de 8% si livrare gratuita.

336x280_evivo_preturi_baterii_sanitare_neo-2

4. Accesorii de baie. Am descoperit aici o diversitate de stiluri, nuante si combinatii, create special pentru confortul si functionalitatea baii. Am combinat mai multe obiecte, care sa se potriveasca cu culoarea baii, precum si cu necesitatile pe care le aveam, beneficiind astfel si de un discount garantat.

300x250_evivo_preturi_accesorii_baie_retro

Dupa cum v-am spus livrarea produselor s-a facut rapid, iar baia din casuta bunicii a devenit un maxim de confort, fara sa strice stilul retro pe care il avea casa. Sunt sigura ca bunicii i-ar fi placut foarte mult baia si imi pare rau ca nu am descoperit cu mai multi ani in urma Evivo, astfel incat sa ii ofer bunicii, cand inca era in viata, o oaza de relaxare si o schimbare in bine in casuta ei draga.

Ma bucur ca, cu toate aceste schimbari, casuta parinteasca a ramas la fel, locul cel mai sfant in care ochii bunicii inca ne privesc, pragul parintesc care nu se vinde, asa cum spunea si Ion Dolanescu in cantecul sau care iti unge sufletul.

sursa foto: site-ul Evivo, Google,  video: Youtube

16 gânduri despre “Cum as reinnoi casa parinteasca cu ajutorul produselor de la Evivo?

Lasă un răspuns

