O noua comanda Dresslink!

Pentru ca toamna s-a grabit sa vina, este momentul sa schimbam sandalele cu pantofi, chiar ghete si rochitele cu bluze, camasi, geci. Nu este alegerea pe care mi-o doresc, dar nu avem ce face.

Hainute noi, atitudine noua!

Si daca trebuie schimbata garderoba, sa trecem la fapte. M-am instalat comod in fotoliu, mi-am luat laptopul in brate si m-am grabit sa caut hainute frumoase si de calitate. Pe site-ul Dresslink am gasit exact ce cautam. Preturi bune si hainute de calitate.

Am ales o rochita pentru serviciu, cu maneca lunga, foarte draguta si calduroasa. Desi este frig afara, asta nu trebuie sa ne impiedice sa ne imbracam elegant. Imi place rochia pentru ca o pot purta cu pantofi, dar si cu o pereche de cizme mai lungi.

Review-urile pe care le-am vazut pe site m-au convins sa o adaug in cosul de cumparaturi. Toata lumea care a cumparat-o a laudat calitatea exceptionala a rochitei, materialul bun, faptul ca este extrem de comfortabila si de frumoasa.

Abia astept sa o primesc si sa ma conving de tot ce am citit despre rochie.

yc000864-4

Pe langa rochita, am cumparat o camasa, care mi s-a parut eleganta si lejera in acelasi timp. Eu am ales varianta pe negru, dar exista si pe alb. O prietena mi-a recomandat-o, m-a asigurat ca materialul este foarte bun calitativ, iar camasa este tare draguta.

Nu mai am decat foarte putin pana incep serviciul, dupa o perioada lunga de concediu de ingrijire a bebelusului. Pana acum m-am imbracat mai mult sport, lejer, fara tocuri, camasi si fuste. Asa incat, a trebuit sa imi reanalizez garderoba si am constatat ca am foarte putine lucruri de care sunt multumita si pe care le-as putea imbraca la munca. De aceea, aceasta camasa vine exact la tanc.

3544-4

Cum vi se par alegerile mele? Voi ati comandat de pe acest site?

39 de gânduri despre “O noua comanda Dresslink!

  1. Drăguțe articole! N-am comandat niciodată de pe acest site; când vine vorba de haine prefer să umblu prin magazine și să le văd în realitate, să le probez. Chiar trebuie să ies la vânat de fuste pentru toamna asta 💋

    Apreciat de 1 persoană

  2. Inca nu am comandat de pe acest site, dar sunt fan cumparaturi online pentru ca ma incadrez in masurile lor. Rochita imi cam face cu ochiul si daca mai arunc si pe celalalt pe site sigur gasesc cu ce sa umplu cosul. Nu de alta dar sa nu vina saracul colet aproape gol, asa isi tin de urat unele altora hainutele in lungul drum de peste ocean.

    Apreciază

Lasă un răspuns

