Un nou wishlist de la Dresslink!

Buna seara, dragele mele. Dupa o saptamana foarte lunga, am reusit sa imi mai clatesc si eu ochii cu produse pe care as vrea sa mi le comand intr-un viitor apropiat. Desi nu am mai comandat de ceva vreme de pe Dresslink, astazi am vazut cateva lucruri care mi-au placut tare mult.

Pentru ca vara a trecut, iar frigul isi va face usor-usor aparitia, aceasta geaca mi se pare ideala ca pret, este frumoasa, cu gluga si o gasim disponibila in patru culori: roz, verde, negru si rosu. Geaca are o lungime medie, astfel incat merge purtata atat la o perecghe de blue-jeansi, dar si la o fusta pana la genunchi, cu o pereche de ghetute pe picior.

sv007576-1

In curand incep serviciul, iar aceasta rochita mi se pare excelenta pentru job. Este eleganta, comoda, nu este foarte scurta, dar nici lunga. Este o rochie office, de aceea o consider potrivita pentru a o imbraca la serviciu.

19835-1

Imi plac foarte mult accesoriile, si in special clamitele sau bentitele. Pentru ca este necesar sa avem grija de parul nostru, o bentita ne va da un aer de seriozitate, de curatenie, o bentita denota frumusete, aceasta este parerea mea.

6071-1

Nu poti merge la serviciu fara geanta, nu? Desigur ca nu. De aceea am hotarat sa pun in cos si aceasta geanta eleganta, chic, moderna, cu un design deosebit, geanta pe care o gasim in mai multe culori pe site: alb, negru, verde, albastru, portocaliu, rosu.

sv001545-1

Desi vara s-a dus, m-am indragostit de aceasta rochita minunata, in culori vii, vesele, cu trandafiri care emana un parfum seducator. Chiar daca nu voi mai putea purta rochia anul acesta, pretul ei m-a convins sa o iau pentru vara viitoare.

am000975-5

Acestea sunt produsele care mie mi-au atras atentia pe acest site. Cum vi se par? Pe care il preferati?

20 de gânduri despre “Un nou wishlist de la Dresslink!

Lasă un răspuns

