Un accesoriu de nelipsit – geanta din piele!

Intotdeauna mi-a placut sa fiu eleganta si sa las o buna impresie oriunde ma duc. De aceea, stiu ca este foarte important ca tinuta mea sa fie una remarcabila si fara cusur si eu stiu ca acest lucru se poate obtine doar daca pe langa tinuta inpecabila porti cele mai potrivite si frumoase accesorii. Din punctul meu de vedere cel mai important accesoriu, care este de nelipsit din garderoba unei femei care se respecta este geanta. Fie ca vorbim despre genti mari, genti medii sau chiar despre genti de marime mica, acestea au menirea de a completa o anumita tinuta si de a scoate in evidenta stilul vestimentar al unei persoane. Eu personal ador sa port, indiferent de ocazie, genti din piele, viu colorate, de regula de dimensiune medie, simple dar totodata de efect, perfecte pentru a ma ajuta sa port mereu cu mine obiectele care nu lipsesc niciodata din geanta unei femei.

In curand ma voi intoarce la munca si am nevoie sa achizitionez o geanta noua pentru a-mi face intrarea la birou dupa o pauza lunga de 2 ani (concediu de maternitate) asa cum se cuvine. Am apelat si de aceasta data la internet pentru a gasi geanta perfecta si am descoperit un site cu produse absolut minunate la preturi mai mult decat accesibile totuldinpiele.ro, unde am selectat un top 3 al preferintelor mele in materie de genti din piele numai bune de purtat la birou.

geanta-rossa-rosie-piele-intoarsa-naturala-totuldinpiele.jpg

O geanta din piele intoarsa naturala in fata si piele ecologica in rest, cu un compartiment mare in interior, cu 3 buzunare si inca un buzunar cu fermoar in spate.

geanta-model-zara-coniac-xl

Un model Zara, de o calitate deosebita, o geanta eleganta, moderna, de succes.

geanta-rucsac-bej-deschis

O geanta gen rucsac,  din piele de culoare albastra, combinata cu o banda din piele maro, un produs de calitate, din Italia.

Pentru ca bugetul nu imi permite sa le iau pe toate 3 cu aceasta ocazie as avea nevoie de ajutorul vostru, dragi cititori. Dati-mi va rog o mana de ajutor. Va rog sa imi spuneti care din aceste 3 genti vi se pare mai potrivita pentru mine.
2 gânduri despre “Un accesoriu de nelipsit – geanta din piele!

Lasă un răspuns

