Cadouri minunate de la Banggood!

Anul acesta am plecat in concediu mai tarziu ca anul trecut. am stat si putin mai mult, iar cand ne-am intors am avut parte si de o surpriza frumoasa. In cutia postala ma asteptau doua avize postale, unul de la posta vamala si celalalt de la cea locala. ambele de la Banggood, un site online care imi place din ce in ce mai mult. Aici gasesti tot felul de produse, la preturi extrem de mici si de calitate buna. Din nu stiu ce motiv, comanda mea de la Banggod a fost impartita in doua, mingiile au ajuns la posta locala, iar piscinuta la posta vamala, unde spre deosebire de alte dati nu am stat decat 15 minute.

Fetele au fost extrem de incantate de cadou, pentu Ante nu a fost o surpriza, pentru ca chiar ea si-a ales piscina cu mingii. Cand a vazut-o sotul, a spus: Chiar trebuie sa ne luam o casa….unde o mai punem si pe asta? Momentan, ocupa loc in sufragerie…inca nu am decis unde o sa o punem, dar cred ca mai degraba o strangem, incepe scoala, caminul…nu vor mai avea timp de joaca.

14232587_1100662783353029_7425458798386229477_n

14264083_1100662626686378_4046086530625116383_n

Piscina o gasiti aici

Bilele sunt aici

Dupa expresia fetisoarelor lor dragalase v-ati dat seama cat de incantate au fost cand le-au vazut. Isi doreau de mult mingii ca la locurile de joaca…sa inoate in ele; nu sunt chiar pentru inotat, dar le-am promis ca le voi mai lua mingiute. Piscinuta imi place, este destul de rezistenta si de mare, incap lejer patru copilasi in ea, iar mingiile sunt de efect, sunt multe si micute. Este un cadou perfect pentru un copilas, cu siguranta ca s-ar bucura. De aceea, daca sunteti in cautare de cadoul cel mai cel, vi le recomand, luate ca set veti fi privite exact ca niste eroine de catre copilasi!

32 de gânduri despre “Cadouri minunate de la Banggood!

Lasă un răspuns

