Incepe scoala – cu Banggood

Inca putin si incepe scoala. Antenolia intra in clasa 0…avem emotii multiple, mai mult eu pentru ca ea inca nu stie cu ce se mananca asta. Mai avem o luna si deja am inceput pregatirile…ghiozdan, penar, pantofiori, adidasi, trening si tot ce mai este nevoie pentru un scolarel. Am gasit la Banggood cele mai frumoase ghiozdane, pe care vreau sa vi le arat si voua. Daca sunteti in cautare de ghiozdane pentru pitici, atunci nu veti da gres cu modelele de aici. Sunt foarte frumoase si la preturi extrem de bune.

Iata  modelul care mie mi-a placut cel mai mult…un ghiozdan de fetita, roz, din polyester, care vine si cu penar, deci am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura. Il gasiti in mai multe culori: roz, rosu, portocaliu; dimensiuni: 11.81”(30cm)X8.27”(21cm)X15.75”(40cm).

Untitled.png

Un alt model care mi-a placut mult, insa este pentru un elev mai mare decat al meu, mi s-a parut a fi si cel pe care vi-l prezint putin mai jos. Pe langa ghiozdanelul traditional, veti descoperi si o geanta pentru studenti, foarte chic si draguta. Sunt destul de incapatoare, astfel incat puteti pune foarte multe lucruri atat in ghiozdan, cat si in geanta.

Untitled 1

Pentru sport, am gasit o pereche de adidasei – tenesei, foarte draguti si extrem de comozi dupa cum par. Sunt in doua culori: roz si mov, cei roz imi plac foarte mult si mi se par ca i se potrivesc perfect! Cand i-a vazut pe ecranul laptopului, a exclamat doar: Wowww…mami, ce frumosi sunt!!! Mi-i iei? 😛

Untitled3

Aceasta pereche de cizme, rosii bineinteles, m-au fermecat de cum le-am vazut. Mi s-au parut a fi la un pret foarte bun, par a fi foarte imblanite, cu siguranta ca, la iarna, picioarele printesei vor domni in ele si sunt si foarte aspectuoase.

Untitled4.png

Intr-un final am mai ales o pereche de pantofiori eleganti, draguti, confortabili, la un pret foarte bun, perfecti pentru a merge in toamna la scoala, nu vi se pare?

Untitled5

Voi v-ati pregatit de scoala? Daca nu, atunci este momentul sa faceti o cautare discreta pe Banggood, nu credeti?

10 gânduri despre “Incepe scoala – cu Banggood

Lasă un răspuns

