Rochite chic doar de la Styledress.co

In viata fiecarei fete, vine un moment in care are nevoie de cea mai frumoasa rochita pentru primul bal din viata ei…Bal…mai nou se numeste petrecere, bal era pe vremea mamelor noastre, dar…asa cum vedem si in filme, aceasta prima petrecere este extrem de importanta pentru o domnisoara. Este practic marea intrare in societate. Iar rochita trebuie sa fie perfecta, de vis, ACEA rochie care sa intoarca capul tuturor invitatilor, nu-i asa?

Si pentru ca stiu cat timp poti pierde in cautarea rochiei perfecte, m-am gandit sa va scutesc de acest efort si sa va dau un pont: www.styledress.co.nz este numele magazinului online, unde am gasit o multime de rochite frumoase si deloc scumpe.

De ce am ales Styledress?

Pur si simplu pentru ca am ramas placut impresionata de rochiile dragute pe care le-am vazut si de preturile atragatoare. Pe langa rochitele pentru baluri, pentru diverse petreceri, cocktailuri, gasiti aici si rochii de mireasa, rochii pentru domnisoarele de onoare, dar si accesorii: pantofi, manusi, coronite de mireasa, bijuterii, genti.

Styledress.co a aparut in online in anul 2013 si inca de atunci si-a captat atentia pe crearea celor mai frumoase rochii de mireasa, rochii de ocazie, avand ca principal obiectiv satisfacerea clientilor, astfel incat acestia sa revina iar si iar in magazin.

Transportul dureaza undeva pana la 8 zile, avand mai multe posibilitati, dar si reduceri, astfel incat in maxim o saptamana te bucuri de rochita aleasa.

Ball dresses

Revenind la rochiile pentru petrecere va recomand cu incredere acest magazin online unde cu siguranta va veti gasi in dificultate de alegere a modelului dorit, in special datorita modelelor minunate pe care le putem vedea pe site. Am avut de ales din 622 de modele, pe care le puteti vizualiza aici Beautiful Ball Gowns New Zealand Online Sale – Styledress.co.nz, dar am descoperit-o pe cea mai frumoasa. 

Cheap A-Line Floor-Length Printcloth V-Neck Lace-Up Sleeveless Evening Dress (11341453)

Nu-i asa ca este minunata? Este o rochita deosebita, care subliniaza silueta zvelta a unei domnisoare, se aseaza perfect pe bust, creata din chifon, un material pe care eu il agreez destul de bine. Datorita tabelului de marimi de pe site nu trebuie sa va faceti probleme ca va trebui sa o ajustati voi; daca sunteti foarte atente la marimile indicate, cu siguranta intr-o saptamana veti avea rochita perfecta.

Mie imi place foarte mult aceasta rochie, am ales-o cu dificultate, daca intrati pe linkul de mai sus veti vedea si de ce! Astept sa imi spuneti ce rochie v-a placut cel mai mult de pe site si cum vi se pare alegerea mea!

11 gânduri despre “Rochite chic doar de la Styledress.co

Lasă un răspuns

