New wishlist from Banggood!

Salutare, dragelor! A sosit caldura…si pntru ca la mine in apartament este foarte cald chiar si acum, la miezul noptii, m-am decis sa fac un nou wishlist de la Banggood, site-ul meu de suflet.

Si cum sunt atat de multumita de noul meu chopper, achizitionat de aici, am decis sa imi inoiesc bucataria cu un nou instrument: Vegetable Spiral Slicer Peeler Redesigned Handle 4 Blade Veggie Julienne Slicer Cutter. Mi s-a parut foarte interesant si cred ca salatele mele vor arata minunat daca il voi folosi. Voi ce credeti?

Untitled.png

Pentru ca imi plac foarte mult stickurile decorative de pereti, m-au incantat peste masura aceste vaze cu flori 3D, Vase Plant 3D Riding Lattice Wall Decals PAG Removable Wall Art Grid Stickers Home Decor Gift

Untitled.png

Imi place sa fac fotografii, fetelor mele in special, si imi place foarte mult sa le scot si sa le pastrez in albume, pe care le voi da fiecareia cand va creste. De aceea acest album mi sa parut o idee foarte draguta, imi place foarte mult, de aceea l-am pus in cosul de cumparaturi. DIY Retro Photo Albums Handmade Manual Creative Couple Baby Picture Book Home Decor Gift

Untitled.png

Va spuneam ca ma bucur ca a venit caldura, asta inseamna ca urmeaza concediul, mare, soare, plaja. Dar pentru concediu, am nevoie de un costum de baie si unde altundeva as putea sa gasesc unul frumos si la un pret foarte bun, daca nu la Banggood? Women Sexy Steel Supporting Cup Halter Swimwear Bikini

Untitled

Si pentru ca nu puteam sa ies din magazinul virtual doar cu un costum de baie pentru mine, i-am luat si minunii mele un costumas foarte frumos. Nu am gasit decat pentru Ante, dar data viitoare cu siguranta voi gasi un model frumos si pentru Sofi. Children Baby Girls Leopard Bikini Kids Swimsuit Siamesed Swimwear

Untitled.png

Cum vi se par alegerile mele? Nu-i asa ca sunt minunate? Va invit si pe voi la cumparaturi pe site-ul Banggood.

14 gânduri despre “New wishlist from Banggood!

Lasă un răspuns

