Jucarii frumoase la preturi mici, mici…

Copilaria este cea mai frumoasa etapa a vietii; cand esti copil esti tot timpul fericit, nu ai griji, totul este roz. Mai ales daca primesti jucarii si fara sa fie o ocazie speciala, zi de nastere, Paste, Craciun, ziua copilului, zi de nume…Ma uit la fetele mele, cat sunt de fericite de fiecare data cand primesc cate o jucarie; desi au 6 saci plini de jucaii plus multe, multe plusuri, de fiecare data cand iesim la cumparaturi, trebuie sa le cumparam si cate o jucarie, ca „de asta nu am, mai mami!” 🙂

Desi este fetita, maimutica mea cea mica adora masinile, tu-tu cum le spune ea…asa incat, cand am descoperit site-ul Depozit-online.ro si am vazut masinile acestea frumoase cu telecomanda, mi-am dat seama ca ar fi ideala pentru ea. Asa va avea si ea tu-tu-ul ei, micut ca al lui tati, cu care se poate plimba in fiecare zi la orice ora, chiar daca tati este la serviciu.

Untitled.png

Luna viitoare baietelul nasilor implineste 3 anisori, si cum aici pe site am vazut un elicopter cu telecomanda, foate interesant, am dat comanda si de el, sperand ca va fi pe placul celui mic, care este destul de pretentios.

Untitled1.png

Un parinte trebuie sa stie cand sa le cumpere copiilor o jucarie, sa ii impulsioneze, ambitioneze intr-o anumita problema, dar si cand sa spuna NU! Este destul de dificil sa refuzi un copil, si mai ales copilul tau, care te intreaba cu ochisorii mici de ce….dar astfel vor realiza si vor invata ca nu intotdeauna vor primi ceea ce vor.

Daca sunteti in cautare de o jucarie interesanta, cu care doriti sa le aduceti multe zambete copiilor vostri, atunci site-ul Depozite-online.ro este ideal. Aici veti gasi o multitudine de jucarii care de care mai frumoase si mai dragute. Spor la cumparaturi!

Un gând despre “Jucarii frumoase la preturi mici, mici…

  1. Foarte intersant articolul,decand caut pe cineva sa ne impartaseasca din achizitiile personale si sa ne spuna feeed-back-ul copiilor ,este de ajutor o parere mai ales cand nu prea ai timp..cateva sfaturi nu strica!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

