Ce televizor mi-am cumparat de la Rombiz?

Primul lucru pe care mi l-am cumparat dupa ce m-am mutat in noul apartament a fost un televizor. Am intrat pe Internet, am vazut cateva modele de televizoare LED ieftine la Rombiz  si l-am ales pe cel care a fost atunci cel mai potrivit pentru mine. Si sincer va zic, daca acum, dupa aproape 1 an de zile ar trebui sa aleg din nou, mi-as lua acelas televizor.

Ce am ales? Un Samsung UE32J5100 cu tehnologie LED. Acum sa va spun ce imi place atat de mult la el.

In primul rand imi place faptul ca e un televizor cu o diagonala generoasa, din punctul meu de vedere. Diagonala este de 80 cm, o dimensiune ideala pentru marimea dormitorului meu. Initial nu am aproximat eu prea bine cum ar arata in realitate, insa a fost mai mult decat perfect atunci cand l-am instalat.

In al doilea rand imi place foarte mult calitatea imaginii, care este bineinteles Full HD. Rezolutia este de 1920 x 1080 pixeli, cu un contrast dinamic de tip mega contrast. Aspectul imaginii este 16:9, iar televizorul meu este dotat cu caracteristici speciale ca: HyperReal, Wide Color Enhancer, Film Mode, Game Mode, Picture-In-Picture si Digital Clean View. Posturile HD se vad absolut superb. Cred ca am facut o alegere pefecta cumparand de la Rombiz acest televizor.

In al treilea rand, ador faptul ca la capitolul conectivitate lucrurile stau foarte bine. Am 2 iesiti HDMI, 1 USB 2.0, 1 Component, 1 Composite, 1 Scart, 1 Iesire audio digitala, 1 Iesire pentru casti si 1 Comon Interface. Ma bucur asadar de o experienta minunata si pot conecta la TV o multime de dispozitive.

Trebuie sa va spun si faptul ca pretul a fost unul foarte convenabil pentru mine si sunt de parere ca raportul calitate-pret este unul absolut corect. Am dat pe acest TV doar 999,99 lei, insa l-am luat la reducere. Pretul intreg e putin mai mare (1349,99 lei), dar cred ca si asa si-ar merita banii. Daca intri acum pe rombiz.ro  il poti achizitiona si tu la reducere.

 

Lasă un răspuns

