Găzduire Web – haine noi în casă nouă

Untitled.png

Îmi place să scriu, îmi plac provocările, îmi place competiția…ce mai încolo-încoace, I love blogging. Pasiunea aceasta am descoperit-o în urmă cu un an și ceva, la început stângace, aproape sigură că eu nu voi reuși să scriu vreodată ceva care să placă, să atragă cititori, dar totuși scriind…Astăzi cu mândrie remarc că sunt citită și apreciată de oameni, care în timp mi-au devenit prieteni, dragi mie, pe care și eu îi citesc cu plăcere. Secretul: un dram de noroc, un strop de curaj și multă, multă inspirație.

I-love-blogging

Mă declar mulțumită de „micuțul” meu blog, dar realizez că ar fi mult mai bine, pentru mine, pentru colaborări mai mari, sa am propria mea căsuță, domeniul meu .ro. Ușor de spus, greu de făcut. Îmi place să scriu, dar când vine vorba de pași tehnici, de IT…deja mă pierd pe drum. Am primit câteva cereri de colaborare, dar neavând domeniul meu propriu nu s-au mai concretizat, „de ce nu treci pe domeniul tău?” am fost întrebată. Am căutat pe google si pe siteuri de specialitate, dar indiferent cât de bine explicau acolo, pentru mine tot termeni science-fiction erau. Așa că, eram cât pe ce să mă las păgubașă, când…i-am cunoscut pe ei: Găzduire web, pe care îi recomandă profesionalismul cu care te înconjoară, disponibilitatea și ajutorul pe care ți-l dau ori de căte ori ai nevoie, și mai ales cele mai bune prețuri pe care ți le pun la dispoziție.

Pachetul de găzduire pe care l-am ales eu este unul foarte ieftin, doar 18 lei/lună, nici măcar un ruj nu mai iei cu banii ăștia, deci nu intru în faliment dacă îl achiziționez, plus că primesc și discount pentru plata anuală. De vis, nu?  Prin acesta primesc transfer și consultanță gratuit, o memorie de 3 GB RAM, 5 GB SSD + IP dedicat, CPanel, trafic de calitate, antivirus, antispam, backup zilnic, instrumente SEO Attracta și performanță maximă.

Untitled1.png

Mă bucur că am ocazia să beneficiez de cele mai bune servicii oferite de Găzduire Enterprise; vă spuneam că este nevoie de inspirație, iar eu am avut parte de inspirație din plin, alegându-i pe cei mai buni dintre cei buni să mă ajute să îmi amenajez noua locuință, să îmbrac straiele de sărbătoare și să demonstrez că, „da, dom’le, se poate!”.

Așadar, mă bazez pe voi că aveți „creierul specific unui blogger” și veți alege un hosting de calitate, pntru care îmi veți mulțumi într-o zi. Până atunci, mulțumesc eu Găzduire Enterprise pentru seriozitatea și profesionalismul cu care ne ajutați, pentru ofertele calitative și la cele mai bune prețuri pe care ni le oferiți!

brain-of-a-blogger11.jpg

11 gânduri despre “Găzduire Web – haine noi în casă nouă

Lasă un răspuns

