Ce nu trebuie sa lipseasca din dulapiorul cu medicamente?

Dupa cum stiti, sunt mamica a doua minuni: Antenolia de 5 ani si 11 luni si Sofia de 1 an si 11 luni. Intre ele este o diferenta de 4 ani fara 4 zile :)) Nu am vrut sa aiba aceeasi zi de nastere, mi s-a parut normal ca fiecare sa aiba ziua ei, dar totusi sa fiu acasa de ziua Antenoliei, in anul 2014, cand am nascut – iar cadoul a fosu un omulet mic, mic, mic :))

Poate sunt ele mai sensibile, dar s-au imbolnavit de mii si mii de ori….mai ales Ante in primul an de camin, o sapt mergea la camin, una statea acasa. iar Sofi a atins apogeul in primul ei an de viata, cum ii curgea un muculet Antenoliei, cum racea Sofi 😦

Asa incat, am pe usa frigiderului o mini farmacie. Si m-am gandit sa fac un inventar mic si sa va spun si voua ce mi se pare mie de folos din multitudinea de flacoane pe care le am in casa.

In primul rand, termometrul….este esential pentru un bebe; eu am 2 – pentru fiecare cate unul, pansamente sterile, leucoplast, rivanol, crema Baneocin pentru julituri, arsuri, eczeme, aphta plus – pentru afte, mixtura mentolata, ser fiziologic, carmol. Apoi am antitermice: Panadol / Eferalgan / supozitoare cu paracetamol de 125  si 250, Nurofen / Algin, si Novocalmin pentru urgentele de peste 39,5 grade C. Am Tantum verde spray pt pitica si pastilute pt Ante, Decasept cu propolis – tot pt Ante. Pentru tuse am mai multe siropuri, cel mai bine ne-a mers cu Eurespal, Ketof si Prospan, dar mai am in casa si Fluimucil, Humex. Mai am Vibrocil, pt nasucul Antenoliei si Quixx pt cel al Sofiei, vitamina C si Vibrocil, acadele cu salvie pt Ante. Si cel mai important aparatul de aerosoli si prospan solutie pt aparat – cu ser si prospan am scapat de multi muci si de tuse urata; mai am dexametazona, ventolin, dar astea le folosim doar la recomandarea medicului. Am si cateva antibiorice, recomandate de doctor, dar nu a fost nevoie sa le ia, astfel incat nu le-am mai preparat, dar le-am pastrat…cine stie cand avem nevoie?!? Sper sa nu avem…

Voi ce medicamente aveti in casa si considerati ca sunt necesare sa nu lipseasca din mini-farmacia noastra de acasa?

10 gânduri despre “Ce nu trebuie sa lipseasca din dulapiorul cu medicamente?

  1. mie nu imi lipseste loratadina si rinochort aqua, pentru alergii….in rest am o gramada de calmante, antivirale, antiseptice…pentru mine, pentru sot si pentru caine….ca bebei nu am 😦

    Apreciază

  2. Si noi avem mereu un stoc „magic” de medicamente pentru bebe, mai ales ca cei mici sunt imprevizibili, iar problemele apar mai ales cand copilul sufera din cauza eruptiei dentare. Produsele le iau pe reteta si cand incep un flacon ma asigur sa am mereu in casa unul nedesfacut ca nu se stie niciodata. Cand mergem undeva, nu-mi lipsesc medicamentele, chiar daca nu am nevoie de ele, mai bine sa-mi prisoseasca decat sa-mi lipseasca.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

