Shein wishlist

O noua zi…un nou wishlist. De data aceasta de la Shein, un site pe care il ador. Gasesti aici tot ce isi poate dori o femeie, de la rochite, bluzite, pantofi, genti, si multe, multe alte articole extrem de frumoase si elegante.

Am intrat sa vad ce noutati au adaugat pe site. Si am gasit cateva lucruri interesante si deosebite. In primul rand, am ochit o bluza eleganta gri, foarte frumoasa. Este perfect ca am gasit masura mea; fundita aceea imi place foarte mult.

1462342675963528269

Aceasta bluza as purta-o cu o pereche de pantaloni in culori vesele, pe care i-am gasit la o reducere substantiala, de 50 %. Imi plac foarte mult modelele florale, te inveselesc si fac ziua mai frumoasa; asa mi se par si acesti pantaloni, eleganti si deosebit de comozi.

1462430657849787516

In curand vine vara, mergem la mare, asa ca trebuie sa ma pregatesc, iar pe lista am un nou costum de baie. Am gasit unul perfect, de culoare albastru, asimetric; sunt convinsa ca voi face ravagii pe plaja.

1462238824582729536

Si pentru ca mi se pare ca nu am niciodata suficienti pantofi, am adaugat pe lista si o pereche eleganta, care se potrivesc perfect la outfitul creat de catre mine. Este un pantof foarte frumos, extrem de chic, de culoare neagra, potrivit pentru ocazii speciale, serate, iesiri in oras.

1462429929971123638

Si daca tot am vorbit de vara, de soare si de costume de baie, mi-am dat seama ca imi trebuie si o rochita usoara, lejera, scurta, ideala pentru mers la plaja sau plimbari pe faleza.

1462261632582284684

Acestea sunt alegerile mele; foarte greu m-am decis ce sa aleg din atatea noutati si minunatii pe care le intalniti pe site. Va plac alegerile mele? Voi pe ce ati pus ochii?

20 de gânduri despre “Shein wishlist

Lasă un răspuns

