O rochita de vara superba – doar de la CNDirect!

Iepurasul a sosit si pentru mine anul acesta, exact cu doua zile inainte de Paste. Mi-a adus un colet consistent, care a ajuns la posta locala, deci nu au mai fost nevoie de ore pierdute pe la posta vamala. Produsele de la CNDirect…caci despre ele este vorba – sunt superbe, exact ca in fotografiile de pe site, ba chiar mai frumoase in realitate.

Sandalutele pentru mine sunt exact asa cum imi doream – foarte frumoase, in primul rand, comode, ceea ce ma interesa in principal, pentru plimbarile lungi cu minunile mele. Sunt un roz, o culoare pala, cu floricele, special concepute pentru vara. Sunt sigura ca picioarele mele „imi vor multumi” in vara ce va veni!

Pentru minunea mea cea mare nici de data aceasta nu am dat gres cu rochita; este o minune, material subtire de vara, extrem de frumoasa, cu imprimeul acesta dragut cu floarea soarelui…cand am vazut-o imbracata, m-am gandit ca a sosit vara la noi 😛

Costumasul pentru nepotel nu am reusit sa i-l dau, nu stam in aceeasi localitate, dar sunt sigura ca ii vine perfect. Imi place foarte mult materialul. Este genul acela in care nu transpiri. Si este atat de dragut cu vesta, cu siguranta va fi un pirat „pe cinste”…abia astept sa ii vad fatuca draguta cand il va imbraca.

13096218_1013128475439794_8885502428096194863_n.jpg

Stickul decorativ inca nu l-am desfacut. Au fost pregatirile pentru sarbatoarea Pastelui, au urmat zilele de sarbatoare in care m-am odihnit, am stat departe de tot, si nu am avut cand. Dare de indata ce sotul isi va face putin timp liber, le vom pune pe perete si sunt convinsa ca sufrageria mea va arata mult mai bine.

13091921_1013121235440518_7297884785452405090_n.jpg

Sunt foarte multumita ca si de data aceasta CNDirect nu mi-a dezamagit asteptarile si ca fetita mea e extrem de fericita cu noua ei rochita. Voua va plac alegerile mele?

20 de gânduri despre “O rochita de vara superba – doar de la CNDirect!

Lasă un răspuns

