Spring SuperBlog – Impresii și păreri

untitled3

Și…s-a terminat. Parcă mai ieri îmi anunțam participarea la Spring SuperBlog 2016. Acum mi se pare că  a trecut foarte repede. De la 1 martie și până pe 11 aprilie mi-am canalizat atenția asupra acestei competiții extrem de bogată în adrenalină și în creativitate, de multe ori scriam cu pitica pe picioare sau la sân….doar de asta mă numesc superblogger, nu? Un blogger, care și în condiții de mare stres, face față cu brio deadline-urilor, ducând la îndeplinire tot ce și-a propus.

SuperMom-typing1

Și…. mi-s mândră de mine! Da!!! Dacă în toamnă am terminat pe onorabilul loc 48, de data aceasta, cu perseverență și mult mai multă atenție acordată probelor pentru care trebuia să scriem, am ajuns pe locul 16, cu un punctaj de 1467 de puncte. Mă declar mulțumită, având în vedere multutidinea de superbloggeri buni, foarte buni care s-au aliniat pe 1 martie la startul competiției.

Probele au fost diverse, nu au fost ușoare deloc, de multe ori mă documentam și două zile pentru a reuși să scriu un articol de care să fiu eu mulțumită, în primul rând și apoi juriul; la unele probe am reușit, la altele nu, deh..nu poți să intri tot timpul în mintea juraților și să fii pe aceeași lungime de undă cu ei. Am folosit doua contestații în mod constructiv pentru mine, primind la fiecare notă încă 7 puncte.

Așa cum spunea o prietenă superbloggeriță în articolul ei – mămicile pot face multe, chiar foarte multe – au grijă de copii, de casă, de soț, dar în același timp nu neglijează lucrurile care le scot puțin din această rutină. Pentru mine, a scrie pe blog este o relaxare, un moment de respiro…nu întotdeauna doar momentul meu, pentru că fetele o vor pe mami chiar când eu am deschis laptop-ul.  😛

 

Vreau să îi felicit pe toți participanții din competiție, pe prietenele mele dragi – se știu ele care sunt, și nu în ultimul rând pe câștigătoarea trofeului Spring SuperBlog 2016 – Alina Gheorghe – draga mea, articolele tale mi-au plăcut enorm, te-am citit cu multă plăcere și consider că ai meritat pe deplin să câștigi.

Așadar, sunt finalistă Spring SuperBlog și mă mândresc cu asta!!!!

FinalistSB2016-200x200

8 gânduri despre “Spring SuperBlog – Impresii și păreri

Lasă un răspuns

