Cum să câștigi credit pe blog?

AVBS-CREDIT1

Consider că un blogger este o persoană cu suficiente idei de succes, care, prin articolele sale reușește să atragă atenția unui număr mai mare sau mai mic de cititori, impunându-și astfel punctele de vedere.

blogging

Am început să scriu pe acest blog de la începutul anului 2015. Îmi place să scriu și cred că a fost și efectul de turmă; dacă toată lumea poate, eu de ce n-aș face-o? Cât de greu poate fi? Și s-a dovedit extrem de ușor să fac acest blog și să învăț cât de cât ce înseamnă wordpress-ul, ce este un blogger. Mai dificil a fost continuarea; acum vine partea mai dificilă. Cum să îți protejezi repuția cu greu formată și să câștigi credit în mediul online? De s-ar obține așa de ușor ca și creditul de la AVBS Credit, ce bine ar fi.

În primul rând trebuie să știi să scrii corect, așa cum ne învață și Raluca Cincu, pe blogul său Românii știu românește; acesta este un punct esențial pentru un blogger. Modul de exprimare trebuie să fie ușor și plăcut de parcurs, inteligibil, iar modul de scriere 100 % corect din punct de vedere gramatical. Dacă ții cont de aceste aspecte extrem de importante, atunci șansele de a ajunge un blogger de succes și citit de numeroase persoane cresc considerabil.

În al doilea rând, pentru a atrage cât mai multe persoane care să te citească cu drag și să nu se plictisească încă de la începutul articolului este necesar să scrii într-un domeniu pe care îl cunoști suficient de bine; astfel vei oferi informații interesante, ceea ce va aduce succesul mult așteptat și de ce nu, și colaborări profitabile.

Menționam puțin mai sus de AVBS Credit. Pentru cei care nu știți, AVBS Credit se numără printre primele companii de intermedieri de credite bancare din România. Aici poți obține foarte ușor un credit ipotecar, credit de nevoi personale, credit IMM, credit Prima Casă, card de credit sau refinanțare. Experții financiari de la AVBS Credit lucrează cu importante instituții bancare și non-bancare din România, oferind cele mai bune soluții de creditare GRATUIT.

Dacă ar fi posibil, aș cere o franciză AVBD Credit pentru a obține succesul garantat pe blogul meu. De ce? Păi e foarte simplu: nu m-ar costa nimic, așa cum ține să ne precizeze Valentin Anghel, fondatorul și directorul general al companiei AVBS Credit „A avea brokerul TĂU de credite este un LUX, un LUX care NU COSTĂ! De acum ți-l permiți și tu pentru că ne-am întâlnit!”

achizitioneaza-o-franciza-avbs-credit--681x354

Nu am scris întâmplător despre creditul financiar de la AVBD Credit, deoarece consider că sunt câteva asemănări între acesta și creditul moral al unui blogger, și anume: seriozitatea și profesionalismul, încrederea și onestitatea. Sunt calități care contează foarte mult în ambele credite, dacă nu ne tratăm cu profesionalism și cu seriozitate cititorii este posibil ca blogul să înceapă să piardă credit, lucru pe care nu mi-l doresc absolut deloc. Cornelia Crina Popa scrie pe blogul său Nimicuri fantezii „la primul poti sa pierzi bani fara sa te stie nimeni, in timp ce la al doilea, daca te-ai facut de bafta ca blogger greu mai speli asta din memoria colegilor si a cititorilor”, referindu-se la diferențele dintre creditul offline,  respectiv cel online.

Eu mai am oricum de lucru la blogul meu, dar când văd că sunt citită și apreciată de câteva persoane, îmi dau seama că sunt pe drumul cel bun. Fundația este, pereții i-am ridicat, urmează tencuiala 😉 Este destul de greu, dar încerc să fac față cu brio! Sunt câteva bloguri  și platforme pe care le citesc cu drag, printre care se numără Chic Elite, unde un grup de mentori îți vine în ajutor cu diverse sfaturi, este imposibil să nu îți placă articolele diverse pe care le vei găsi aici,  Tulips &Sparkles, îmi place felul în care scrie, fotografiile de pe blog din locurile colindate și ar mai fi cele doua bloguri de care am scris puțin mai sus.

Pe lângă faptul că se numără printre preferatele mele, aceste bloguri susțin în calitate de parteneri media competiția de blogging creativ Spring SuperBlog 2016, la care am avut onoarea să particip și pentru care am scris acest articol!

parteneri-1

3 gânduri despre “Cum să câștigi credit pe blog?

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 16. Cum câștigi credit în mediul online?

Lasă un răspuns

