Balsamul Silan Soft&Oils îți răsfață hainele!

Pe data de 22 martie am fost anunțată prin e-mail că sunt selectată să particip în noua campanie Buzzstore Silan Soft&Oils. M-am bucurat nespus de mult, astfel aveam posibilitatea de a acorda o îngrijire prețioasă hainelor mele. Noua gamă Silan Soft&Oils este inspirată din industria frumuseții: un balsam unic cu uleiuri prețioase parfumate, care îți încântă simțurile și te învăluie cu un parfum seducător.

12920266_986046104814698_8268507977117509300_n

În kit-ul de BUZZ Silan Soft&Oils am găsit: 1 balsam de rufe Silan Soft&Oils Gold de 1,5L pentru 50 de spălări, 10 mostre de balsam Silan Soft&Oils pentru prietene, 10 broșuri informative pentru prietene, un umeraș cadou de la Silan Soft&Oils și un ghid de BUZZ.

Varianta Gold pe care am primit-o spre testare este o combinție fascinantă care întrepătrunde mireasma florilor elegante cu notele lemnoase senzuale, mosc și o atingere delicată de vanilie.

De îndată ce am deschis capacul, am fost surprinsă de un miros irezistibil, fiind plăcut impresionată de parfumul minunat al noului balsam.De acum hăinuțele mele vor fi moi și intens parfumate. Dozarea balsamului este foarte simplă. Am folosit capacul sticlei Silan pentru o dozare corectă, apoi am turnat balsamul în compartimentul special al mașinii de spălat.

 

Primele hăinuțe spălate cu noul balsam Silan Soft&Oils au fost ale fetițelor. Când am deschis capacul mașinii să scot hăinuțele, m-a izbit un parfum minunat, hăinuțele sunt moi și plăcute la atingere, iar mirosul persistă. Ante mi-a spus: „Mami, rochița mea miroase așa de bine!”  Ia uitați-vă ce fericită este îmbrăcată cu rochița ei abia spălată cu noul balsam Silan.

 

Au urmat hăinuțele mele și ale soțului și lenjeria de pat. Sunt extrem de mulțumită de balsamul Silan Soft &Oils, miroase minunat și chiar nu mai este nevoie de parfum. Rezultatul este un parfum elegant, senzual și persistent.

În ghidul de Buzz am primit și câteva sfaturi utile. Spre exemplu, dacă înmoi un șervețel de hârtie în balsamul Silan Soft&Oils și îl așezi într-un pahar fără a-l acoperi, pahar pe care îl pui pe raftul dulapului, hainele vor avea un miros irezistibil.

Ca urmare a sfaturilor citite, acum și pensulele mele de machiaj se bucură de prospețimea balsamului Silan Soft&Oils. Le-am înmuiat într-un pahar cu apă, în care în prealabil adăugasem două degete de balsam. Le-am învârtit bine în pahar, apoi le-am șters cu un prosop de hârtie, lăsând în urma sa o dâră de parfum seducător.

Ca o concluzie, mă bucur enorm că BUZZSTORE m-a ales să testez acest balsam, pe care îl ador, iar pe viitor mi-am propus să încerc și celelalte două variante.

 

14 gânduri despre “Balsamul Silan Soft&Oils îți răsfață hainele!

Lasă un răspuns

