Rochita si tricou deosebite de la Shein!

Astazi a sosit timpul sa ma rasfat si eu. Si cum altfel as putea face asta, daca nu proband noile achizitii primite de la Shein. Sincer ador sa fac cumparaturi de pe acest site. Pe langa faprul ca sunt hainute minunate, la preturi deosebite, coletul a ajuns in exact 2 saptamani prin curierat rapid. Asadar, n-am mai avut parte de cozile lungi de la posta si nici de figura acra a vamesului de la noi.

Am comandat de pe site un costumas – asa l-am vazut eu, care insa in realitate este o minune de rochita, deosebit de eleganta, dintr-un material strech, care insa nu lasa sa se vada nici o imperfectiune a corpului. Imi place foarte mult pentru ca o pot purta si la serviciu, office, dar o pot lua si la o intalnire cu prietenele la o cafea.

Tricoul alb-negru pe care l-am comandat va fi un cadou pentru nepoata mea de 13 ani de iepuras. Pe mine vine mai largut, dar ea este mai bine facuta a mine, asa incat sunt convinsa ca ii va veni perfect. Este tineresc, un material foarte fin si delicat la atingere si merge perfect cu vesnicii jeansi pe care ii poarta nepoata non stop.

12986999_996225533796755_8709299896953794388_n12961514_996225380463437_1379329151912146230_n

Am purtat: rochita

tricou

Ce parere aveti de noile mele achizitii? Nu-i asa ca sunt minunate?

14 gânduri despre “Rochita si tricou deosebite de la Shein!

Lasă un răspuns

