Farmec – un ajutor de nădejde pentru toate mămicile!

farmec_superblog_proba

Sunt  mamica a două minuni de fetițe și asta îmi ocupă tot timpul. Din punctul meu de vedere, meseria de mămică este cea mai frumoasă din lume și cea care aduce cele mai mari satisfacții, cele mai frumoase momente și cele mai dificile sarcini. O consider „cea mai bine plătită” meserie din lume, întrucât dragostea și zâmbetul prințeselor mele valorează mult mai mult decât toți banii din lume.

Dar meseria de mămică nu ar trebui să întunece părțile celelalte ale mămicii, mă refer aici la soție și femeie. Trebuie să găsim un echilibru, destul de greu de altfel, să fim și mame și soții și să avem și un job. Sunt optimistă, nu-i așa? Ușor de spus, greu de făcut….foarte greu. Sincer, încă încerc să găsesc echilibrul, dar…tot nu am timp suficient, ziua este prea scurtă, noaptea nici nu mă așez bine în pat, că deja se face dimineață, de îngrijirea personală….nu vă mai spun.

Astfel, copiii, serviciul, prietenele, activitățile cotidiene diverse, viața de cuplu, cumpărăturile, hainele de călcat, lucrurile de planificat – toate acestea reprezintă o zi obișnuită din viața unei mămici, o adevărată provocare, pe care trebuie să o trecem cu brio, o luptă pe viață și pe moarte cu timpul, care este inamicul numărul unu pentru noi.

Dacă înainte de a avea fetele frecventam un salon de înfrumusețare cel puțin o dată pe lună, acum părul meu nu a mai văzut coafor de când am născut…adică de aproape 2 ani. În ceea ce privește epilarea, aici este și mai greu. În programul meu extrem de încărcat și oarecum haotic, când să îmi fac timp să ajung la salonul de epilare pentru a îndepărta firele de păr nedorite? Nici măcar noaptea nu aș reuși…

Dar ce-ați spune dacă v-aș arăta că am descoperit o nouă gamă de creme depilatoare de la Farmec, care te ajută să scapi de „mărarul” de pe picioare în numai 3 minute? Wow, nu-i așa?

depilatoare

Dar să nu credeți că, în aceste 3 minute stau liniștită în baie și scriu pe blog sau vorbesc cu vreo prietenă pe facebook…Nuuu, Doamne ferește…..Sunt multe lucruri pe care le fac în timp ce crema de epilare rapidă îndepărtează părul nedorit de pe picioare, brațe, axilă sau zona bikinilor – aici este mai dificil…nu pot ieși din baie, dar pot să spăl un WC sau oglinda din baie, chiuveta. Eu de exemplu în 3 minute pot face multe: reușesc să adun rufele de pe sărmă și să le strâng sau schimb pampersul prințesei mici sau caut hăinuțele cu care le voi îmbrăca afară sau pun pachetul soțului pentru a doua zi la muncă sau șterg praful în camere sau dau cu aspiratorul, și multe altele. Vedeți câte puteți face în doar 3 minute cât îi trebuie cremei depilatoare să îndepărteze eficient părul nedorit, lăsând o piele catifelată și hidratată? Din toată gama pe care ne-o oferă Farmec, această cremă rapidă este cea mai bună; este îmbogățită cu ulei de Argan pentru emolierea, hrănirea și catifelarea pielii. Astfel, picioarele mele vor arăta exact ca fundulețul bebelușei mele!

depilatoare.png

Și asta nu este tot; pentru soțul meu, Farmec a creat special crema depilatoare bărbați, îmbogățită cu Extract de Boswellia Serrata, cu proprietăți dezinfectante, antiiritante, antiseptice și antiinflamatoare. Crema se aplică în strat uniform și destul de gros cât să acopere părul aflat în exces, acționând între 3-8 minute și se îndepărtează sub duș, cu ajutorul unui burete sau a unei mănuși de baie.

Untitled

Însă, în funcție de tipul de piele pe care îl avem, noua gamă depilatoare conține 4 subgame, în funcție de necesitățile fiecărei persoane: pentru o piele normală, cu extract de Orhidee; pentru o piele deshidratată și depilare rapidă, cu extract de Argan; pentru o piele sensibilă, cu extract de Vanilie; pentru pielea sensibilă a adolescenților, cu extract de Zmeură.

Pentru noi, mămicile, Farmec a devenit un aliat de nădejde, prin cremele special gândite și create să ne vină în ajutor, astfel încât să nu pierdem nici o secundă din timpul nostru prețios.

Articol scris pentru proba nr 15 din Spring SuperBlog 2016.

Un gând despre “Farmec – un ajutor de nădejde pentru toate mămicile!

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 15. Ce poți face în 3 minute?

Lasă un răspuns

