Cele mai frumoase produse – doar de la Shein!

Primavara aceasta a fost sezonul vestelor…cel putin din punctul meu de vedere. Tot de la Shein a sosit astazi o vesta deosebita, care imi place enorm de mult, ma laud singura pentru ochiul pe care l-am avut cand am pus-o in cosul de cumparaturi. Este un amestec de negru si maro, bine conturate, o blanita moale, catifelata, care nu „cade”, adica nu lasa nici macar un firicel ratacit. Mi-a placut foarte mult pe site, dar mi-a placut si mai mult in realitate.

Pentru ca mi se paruse ca nu am in garderoba nici o bluzita care sa mearga perfect cu aceasta vesta am luat-o pe aceasta. Este minunata, deosebita, eleganta. Un material foarte fain; am asortat-o cu o curea, eu fiind destul de slaba, nu imi statea bine cu ea asa flu-flu. Dar eu zic ca, combinatia a iesit de nota 20.

12924606_996232543796054_2410554670065977073_n12974443_996232440462731_8369129291180046426_n

Am purtat: vesta

bluza

Acest colet pe care l-am primit astazi m-a bucurat enorm si m-a rasfatat pe masura. Nu-i asa ca sunt cele mai frumoase produse?

6 gânduri despre “Cele mai frumoase produse – doar de la Shein!

Lasă un răspuns

