New order from Wholesalebuying

Buna dragelor,

in seara asta am hotarat sa fac o noua comanda la Wholesalebuying. Bineinteles ca am stat cateva ore bune sa ma hotarasc ce anume sa iau, mai ales ca Ante a stat langa mine si laptop si imi tot spunea: „Mami, si rochita asta imi place…vaii..ce frumoasa este asta…mami si asta, te rog, e superba!” Daca se putea le-ar fi vrut pe toate….Dar nu se poate, asa incat s-a hotarat asupra uneia, o rochita cu partea de sus leopard, iar fusta neagra…nu stiu ce este cu ea, dar in ultima perioada a tot ales hainute stil leopard 🙂 Am ales masura 120, sper sa ii fie buna. Este o rochita deasupra genunchiului, foarte draguta si eleganta.

SV021085-1.jpg

Pentru pitica am ales o pijama foarte frumoasa, roz cu desene, in ideea ca va merge la cresa cand incep eu serviciul. Pe ea o atrag foarte mult imprimeurile de pe hainute si mai ales cele cu desene, asa ca sunt sigura ca va fi foarte incantata de noua ei pijama.

SV004461-1

Pentru ca in curand va urma ziua nepotelului, i-am luat un costumas foarte dragut, rosu, format din tricou si pantaloni, care cu siguranta i se va potrivi perfect si ii va sta foarte bine cu el.

SV017699-8

Si cum nu ma pot duce la nepotei doar cu un cadou pentru baiat si la fata sa nu duc nimic, i-am luat si nepotelei o fustita pe care o are si Ante, iar ei i-a placut foarte mult, roz, cu volanase, stil tutu. Sunt sigura ca va fi foarte incantata de micul cadou si nu va fi suparata ca numai fratiorul primeste cadouri.

SV018435-2

Si pentru ca mi-au placut foarte mult mi-am comandat si eu o pereche de dresuri foarte faine, sexy, care se potrivesc perfect cu o rochita scurta sau medie, nu credeti?

5998-2

Acestea sunt alegerile mele, pe care le astept cu nerabdare. Abia am dat comanda si mi-as dori ca maine sa ajunga. 😛 Voi ce parere aveti despre noile mele achizitii? Va plac? Va invit si pe voi sa vizitati site-ul online Wholesalebuying si sa faceti multe, multe cumparaturi dragute.

6 gânduri despre “New order from Wholesalebuying

Lasă un răspuns

