Un doctor de milioane, doar la clinica dentara Bucuresti

De mica am avut probleme cu dantura, dar imi era asa frica de dentist….nu imi placea nici mirosul din cabinete, ce mai…ma duceam doar de urgenta majora. Acum, dupa ce am nascut a doua oara, au inceput iar problemele cu dintii, si, pentru a ma simti bine in pielea mea a trebuit sa apelez la o clinica dentara. Dar nu orice clinica, am hotarat sa merg la clinica dentara Bucuresti

Untitled.png

De ce am apelat la clinica Dr Serban?

Am ales clinica Dr Serban pentru ca echipa este formata numai din medici  profesionisti, competenti, persoane deschise, calde. Dr. Serban m-a indrumat catre cele mai bune optiuni. Prin modul prietenos in care am fost tratat de catre echipa dansului, am trecut cu succes peste orice emotie in legatura cu dificultatea interventiilor realizate. Astfel am hotarat sa ma deplasez la Bucuresti, iar in urma mai multor calatorii, dupa aproximativ un an , mi-am recastigat zambetul.

Servicii de care beneficiezi

Printre serviciile de care poti beneficia aici, se numara implantologia, ceea ce m-a interesat pe mine in mod deosebit.

Ce este un implant dentar?

Implantul dentar este radacina unui dinte artificial care urmeaza a inlocui dintele lipsa de pe arcada. Dintele artificial  este realizat din titan, material 100% biocompatibil. Am avut parte de garantie la lucrare, sterilizare conform normelor Uniunii Europene, aparatura de ultima generatie, ceea ce ii face atat de cautati, personal specializat, calificat si profesionist, precum si un confort sporit postchirurgical.

Avantajele implantului dentar

  • inlocuirea unui dinte lipsa se face printr-o singura coroana si nu prin 3, ca in cazul puntilor clasice
  • pacientii purtatori de proteze mobile pot beneficia de lucrari fixe
  • previn retractia gingiilor si resorbtia osului
  • nu se sacrifica integritatea dintilor vecini
  • sunt cea mai buna alegere, rata de succes fiind cea mai mare fata de alte tratamente stomatologice
  • estetic – lucrarile pe implante arata identic cu dintii naturali

Implantele dentare se considera ca au cea mai mare rata de succes dintre toate tratamentele stomatologice. Ele nu se cariaza, dar atunci cand igiena orala nu este corecta se poate dezvolta periimplantita, afectiune care poate duce la infectarea tesutului din jurul implantului si ulterior la pierderea acestuia.

Riscul de pierdere a unui implant dentar poate apare datorita unei igiene orale incorecte, in special la fumatori, dar si datorita unei tehnici operatorii incorecte, protezare imediata atunci cand nu este cazul, cantitate si calitate osoasa scazuta.

Va recomand clinica dentara Bucuresti, daca sunteti interesati de servicii profesioniste si de un zambet minunat!

Lasă un răspuns

