Free sheeping from Shein!

Buna dragelor!

Astazi am primit un mail foarte dragut de la Shein, prin care eram anuntata ca pe Shein este transport gratuit pentru toate comenzile, indiferent de valoare, care expira pe data de 01 aprilie 2016. Ba chiar mai mult, ne asteapta cu un discount de cel putin 40 % pntru comenzi de peste 55 $.

Eu m-am bucurat foarte mult de aceste promotii si am intrat numaidecat pe site, sa prind si eu transportul gratuit si reducerea de 40%. Nu vreti sa stiti de cand urmaresc pantalonii acestia multicolori, acum i-am prins la doar 26 $ fata de 40 $ cat sunt de regula. Eu zic ca e super buna reducerea…aproape la jumatate.

1457592565427219361

Si pentru a putea beneficia de reducerea de minim 40 %, trebuie sa am o comanda de cel putin 55 $…asa ca am mai adaugat in cosul de cumparaturi o geaca pe care la fel o urmaresc de mult timp, o geaca care initial costa 102.99 &, dar cu discountul de 56 % acum am luat-o cu 44.99 $. Super, nu?

1456908433459147590

Voi ati profitat de ofertele de la Shein? Ce v-ati achizitionat nou?

Lasă un răspuns

