Am primit spre testare noul balsam de rufe Silan Soft&Oil de la Buzzstore!

Dragele mele,

M-am înscris la campania de testare Buzzstore în care 1000 de buzzeri au fost aleși să primească acasă noul balsam de rufe Silan Soft&Oils. Printre cei selectați, m-am aflat și eu, pentru prima oara aleasă să testez un produs de către Buzzstore.

Balsamul Silan Soft & Oils este un balsam de rufe inovator din gama premium care conține uleiuri esențiale parfumate, unice și valoroase. Formula sa permite o absorbție rapidă, ce protejează și lasă hainele moi și parfumate, pentru o durată lungă de timp.

 BUZZStore-Silan-Slide-Site-895x313-4

Dacă nu v-ați făcut încă cont la Buzzstore, atunci intrați aici și înscrieți-vă.

Pentru a păstra gratuit Kit-ul de testare trebuie să îndeplineşti următoarele condiţii:

– să fii fan al paginii BuzzStore

– să postezi în mod public minim 3 actualizări de stare pe pagina proprie de Facebook, în care să îţi exprimi părerea despre produsul testat şi să îţi încurajezi prietenii să-ţi ofere feedback şi suţinere printr-un total de minim 10 de interacţiuni (like, share, comment).

– să postezi un articol pe blogul propriu (în cazul în care ai), pe un forum/ grup pe reţele de socializare sau pe o altă reţea sociala decât Facebook (Ex: Instagram, Google +, Pinterest, Twitter, etc)  cu impresiile din campania de testare.

– să postezi sub forma de comentariu, o părere despre produsul testat pe un site, forum sau blog de modă şi frumuseţe cu impresiile din campania de testare.

– să postezi sub forma de comentariu, o părere despre produsul testat pe un site de comerţ electronic (ex: emag.ro, carrefour.ro) unde se prezintă gama Silan Soft&Oils.

– să distribui pe pagina proprie de Facebook, cu vizibilitate publica, spotul publicitar Silan Soft&Oils disponibil pe pagina de Facebook BUZZStore.

– să distribui către 10 prietene/ colege/ cititoare ale blogului mostrele Silan Soft &Oils primite împreună cu broşurile de produs.

să încarci în secţiunea My BUZZ din pagina de campanie link-uri către postările realizate conform Regulamentului şi completezi chestionarul de finalizare al campanie.

– fiecare părere de utilizare, indiferent de tipul acesteia sau de site-ul/reţeaua sociala unde este postată, trebuie să conţina expresia #buzzsilan.

Va urma articolul referitor la testarea balsamului Silan Soft&Oils, fiți pe fază.

 

6 gânduri despre “Am primit spre testare noul balsam de rufe Silan Soft&Oil de la Buzzstore!

  1. Balsamul de rufe Soft&Oils a fost special dezvoltat pentru a-ți oferi o experiență unică de îngrijire. Formula sa de îngrijire îți oferă haine moi și intens parfumate. Datorită acestei combinații, te poți bucura de o experiență senzorială unică. Si eu am testat , sunt foarte multumita.

    Apreciază

  2. am avut si eu ocazia sa testez Silan Soft&Oils oferit de @buzzstore iar ca si concluzie pot spune ca mi-a placut foarte mult.Este concentrat,isi pastreaza foare mult mirosul si face hainele moi si catifelate. Recomand ! Multumesc Silan Soft&Oils, #buzzsilan !

    Apreciază

Lasă un răspuns

