OOTD – Paltonas deosebit si bluzita neagra Shein

Va spuneam ca acum doua zile am primit un colet de la Shein. Pe langa vesta si bluzita crem, am mai primit o bluzita neagra, foarte frumoasa si un palton deosebit, de culoare crem. Paltonasul este o superbitate la superlativ 🙂 Este foarte moale, pufos, extrem de elegant si de cochet. Sunt foarte mandra de aceasta achizitie si multumita ca am avut inspiratia sa il pun in cosul de cumparaturi.

Bluzita este deosebita, un material bun, calitativ, cu nasturi in spate. Este potrivita atat pentru o ocazie mai deosebita, dar este perfecta si pentru office. Purtata cu o fustita midi sau un pantalon clasic, cu o pereche de pantofi cu toc, eu spun ca este o tinuta de invidiat.

12294696_988254404593868_4839913896740286848_n12112502_988254317927210_4144681337651363568_n

 

 

 

 

Am purtat bluza

palton

Sunt foate incantata de noile mele achizitii! Voua cum vi se par?

9 gânduri despre “OOTD – Paltonas deosebit si bluzita neagra Shein

Lasă un răspuns

