Hăinuțe minunate – doar la XTina găsești!

Bună, dragelor! Că ador cumpărăturile online nu cred că mai este nici un secret pentru nimeni, nu-i așa? Am descoperit un nou site de haine online, atât de îmbrăcăminte, încălțăminte, cât si cu accesorii – coliere, cercei, brățări, eșarfe, genți, papioane.

Este un site nou, foarte bine structurat, cu foarte multe articole, extrem de frumoase și la prețuri bune. Mi-au plăcut în mod deosebit rochițele….atâtea modele, nu mă puteam decide la una anume. Și pentru că, ca mâine sosește vara, trebuie să ne pregătim din timp, înnoindu-ne garderoba. Vă las să vă delectați ochii cu rochițele pe care am pus eu ochii.

IMG_0411-800x600

Geanta este un accesoriu deosebit de important în ținuta unei doamne, de aceea nu am rezistat tentației de a-mi arunca un ochi și la această categorie. Gențile de damă sunt confecționate dintr-un înlocuitor de piele și sunt mari, încăpătoare, accesorizate cu lanțuri și capse. Modelele acestea mi-au plăcut mie cel mai mult, dar sunt mult mai multe modele din care cu siguranță veți găsi geanta preferată.

IMG_3620-1-800x600

IMG_3580-1-800x600

Ce spuneți? Vă place până acum? Și asta nu este tot….am găsit câteva bluzițe de care m-am îndrăgostit. Sunt superbe, foarte frumoase și nici nu costă mult.

IMG_3303-1-800x600

IMG_3283-1-800x600

Bineînțeles că sunt mult mai multe hăinuțe deosebit de frumoase, dar vă las pe voi să le descoperiți.

Ce îmi place cel mai mult la acest site este profesionalismul persoanelor care lucrează aici; clienții sunt tratați cu maximum de seriozitate, dacă produsul nu corespunde cu măsurile pe care le ai, îl poți returna în 14 zile. Ai posibilitatea să plătești ramburs la primirea comenzii, beneficiind de transport oriunde în România, prin curier rapid în 1-3 zile lucrătoare , gratis la comenzi de peste 250 lei si 15 lei la comenzi sub 250 lei.

Vă las să vă delectați ochii cu multutidinea de culori și modele pe care le veți găsi pe site și sunt absolut sigură că nu veți ieși cu mâna goală din magazin. Shopping plăcut, dragelor!

Lasă un răspuns

