New wishlist from CNDirect

Intrucat mai este putin si iepurasul va veni cu cadouri pentru copilasii cuminti, m-am gandit ca este timpul sa pun o comanda cu cateva ceva si pentru nepoteii mei. Pentru nepotica, am gasit o rochita foarte frumoasa, dar bineinteles ca am luat una si pentru Antenolia….asta ca sa nu se supere nici una, iar pentru nepotel am luat un costumas foarte dragut si haios din doua piese.

Rochita este exrem de frumoasa; este albastra cu buline albe, iar farmecul acesteia este dat de floricica mare, roz din talie. Am luat marimea 120; sper ca este buna si nu le va fi mare….mi-a fost teama sa iau mai mica, sa nu cumva sa patesc la fel cum am patit cu costumasul Antenoliei.

SV018193-1

Costumasul pentru nepotel este format din doua piese, tricou si pantalon, alb, cu imprimeu haios; asta ca sa le aminteasca parintilor ca in casa el este „bossul” 🙂 doar este cel mai mic.

SV029777-1

Cum vi se par hainutele din comanda mea? Nu-i asa ca sunt minunate? Sunt sigura ca atat nepoteii cat si fetita mea se vor bucura de hainute. Si ce este cel mai important lucru, pe care uitam sa vi-l spun, este ca le gasiti la o reducere consistenta, de aproape 80 %. Doar la CNDirect gasiti enorm de multe hainute la preturi exagerat de mici!

9 gânduri despre “New wishlist from CNDirect

  1. Ambele sunt foarte frumoase daar eu admir rochita. Imi place mult de tot si i-am mai luat si eu fetitei mele hainute de la ei doar ca ea este cam micuta si nu sunt foarte multe rochite pentru ea! Sa le poarte cu placere atat fetita cat si nepotelul

    Apreciază

Lasă un răspuns

