„Cenuşăreasa” ştie cel mai bine: pantofii sunt cei mai buni prieteni ai unei fete!

A fost odată ca niciodată, în ținutul Claytins, o văduvă care avea trei fete: una de o frumusețe și o hărnicie rar întâlnită, în timp ce celelelate două  erau mai urâțele și extrem de leneșe.

Femeia ținea foarte mult la cele două fete leneșe, pentru că erau fiicele sale; în timp ce pe Cenușăreasa, care era fiica răposatului ei soț, o trata ca pe o servitoare.

  • Cenușăreaso, nu e gata micul dejun?
  • Cenușăreaso, unde sunt cerceii mei?
  • Cenușăreaso, hainele nu sunt spălate!!!

Și numai astfel de întrebări se auzeau în întreg castelul, de dimineață până seara târziu. Frumoasa fată primea cele mai grele munci, dar, hărnicuță cum era, le ducea la bun sfârșit fără să crâcnească. Uneori torcea zile întregi, până îi sângerau degetele. Atunci, ea fugea la fântână, să se spele.

Într-una din zile, când se pregătea să meargă la fântână să își spele fusul și să aducă apă acasă, auzi clopoțelul de la ușă.

  • Cenușăreaso, nu auzi…deschide ușa! Grăbește-te, Cenușăreaso!!

La ușă era mesagerul regal, care aducea o veste minunată: ” Toate fetele nemăritate din ținut sunt invitate în această seară la balul pe care îl va da regele în cinstea prințului!”

  • Mamă…mamă…cu ce mă îmbrac?
  • Mamă…ce pantofi îmi iau?
  • Mamă, eu pot merge?

Toate cele trei întrebări au țâșnit în același timp din trei guri diferite.

  • Pfff…tu??? La bal?? Și…mă rog ce să faci tu acolo??? Să îi speli hainele prințului? Sau să mături sala de bal?? Hahahah….râdeau cele două surori de ea.
  • Și cu ce te îmbraci, mă rog? Așa…cu zdrențele astea? Desculță? Sunt sigură că vei fi aleasa prințului, spuse Fiona, luând-o pe soră-sa la dans, dănțuind în jurul Cenușăresei și râzând cu gura până la urechi.
  • Așa e, Cenușăreaso! Nu cred că regele a invitat și servitorii la bal. Dacă nu ai cu ce te îmbrăca, nu ai cum să vii! și îi întoarse spatele, mândră. Haideți, dragelor, să ne pregătim de bal!

Cu lacrimile curgându-i pe față, tristă, Cenușăreasa plecă spre fântână. În timp ce spăla fusul, îl scăpă în apă. Temându-se de ce avea să îi facă mama vitregă, Cenușăreasa sări în puț să scoată fusul. În cădere, se lovi și își pierdu cunoștința; când se trezi văzu că se afla pe o pajiște plină de flori minunate și lângă ea se afla o bătrânică drăguță, cu părul alb.

  • Unde sunt? Cine ești? Trebuie să mă întorc acasă…mama mea se va supăra extrem de tare dacă întârzii.
  • Sunt nașa ta, draga mea, zâna cea bună și te-am adus aici să îți dăruiesc ceva: rochița pe care ți-ai dorit-o atât de mult să mergi la bal.
  • Vaiii…mulțumesc, nașă dragă. Este atât de frumoasă! Dar…nu am nici pantofi, suspină ea, uitându-se la picioarele-i desculțe și murdare.
  • Hmmm…aici am avut o problemă; bagheta asta a îmbătrânit și…nu am reușit să primesc decât rochia. Dar…nu-ți face probleme. Eu pot călători în timp și deunăzi când hoinăream aiurea prin viitor, am nimerit la magazinul de pantofi Carmine Shoesrenumit producător de încălțăminte românească de damă, din piele 100 % naturală. Aici am văzut o  multitudine de culori, forme și texturi din gama Carmine, iar clientele ieșeau cu zâmbetul pe buze, cu numeroase cutii de pantofi în brațe. Știu sigur că am vazut un afiș cu oferte de pantofi de damă, iar eleganța și stilul pantofilor creați cu pasiune și pricepere de echipa profesionistă de la Carmine Shoes sigur îl vor fascina pe prinț.

LOGO-Carmine-250x250

  • Bine, nașă, atunci voi veni diseară să iau pantofii și iau atunci și rochia. Nu aș vrea ca mama mea sau surorile mele să mi-o rupă; ar fi în stare.
  • Așa vom face, draga mea! Acum fugi acasă, eu ma grăbesc să mai găsesc deschis la magazin.

Cu sufletul ușor, extrem de fericită și bucuroasă, cu zâmbetul pe chip, Cenușăreasa plecă spre casă și își continuă treburile cântând cu vocea sa duioasă. Într-un sfârșit, se făcu seară și ea era pe pajiște, așteptând-o pe bătrâna sa nașă. Dar oare a găsit pantofii? Se va întoarce la timp? Dacă nu mai vine? Se uită spre picioarele sale, acum curate și fine, dar încălțate în niște opincuțe ușoare. Nu se poate duce așa la bal, nu, nu….Offf…sper să vină cât mai repede nașa…și adormi. La un moment o trezi un râset ușor.

  • Cenușăreasa, draga mea…trezește-te…întârzii la întâlnirea cu prințul!
  • Nașă dragă, ai venit!

O luă în brațe, învârtind-o.

  • Ai găsit pantofii perfecți?
  • Sigur, draga mea. Această pereche de pantofi stiletto Red Queen te transformă într-o prințesă adevărată și sigur îl va vrăji pe prinț. Pantoful este bagheta magică care transformă fiecare persoană, conferindu-i încredere, frumusețe și iubire. Când te simți confortabil, arăți bine și faci alegerile care te pun în valoare, ai mai multă încredere în tine! Așadar, fugi la bal și distrează-te. Aceasta este seara ta!

be-a-queen.png

Zâna se uită după Cenușăreasa, mulțumită de alegerile făcute și gândind: „Dă-i unei fete pantofii potriviți și va putea cuceri lumea”.

Cenușăreasa ajunse la bal cu caleașca pusă la dispoziția ei de zâna cea bună și dansă toată noaptea cu prințul, vrăjit de frumusețea ei și mai ales a pantofilor aleși cu mult bun gust, dimineața prinzându-i singuri, în pași de dans, în sala mare a palatului. Și surorile? Surorile Cenușăresei se înegriseră de mânie cănd au văzut-o pe Cenușăreasa în brațele prințului și au plecat de la bal bombănind.

imagini-cenusareasa-21

(mă scuzați, am greșit poza….următoarea este cea corectă! 🙂 )

cenusareasa

Și-au trăit fericiți până la adânci bătrâneți! Și-am încălecat pe-o șa și v-am spus povestea așa!

Poveste rescrisă după „Cenușăresa” pentru proba nr 5 din Spring SuperBlog 2016!

4 gânduri despre “„Cenuşăreasa” ştie cel mai bine: pantofii sunt cei mai buni prieteni ai unei fete!

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 5. CarmineShoes.ro: Poveşti de iubire cu şi despre pantofi

Lasă un răspuns

