Paltonas de vis, de la CNDirect!

Ieri am ridicat de la posta vamala si coletul de la CNDirect. Pe acesta il asteptam in mod expres. I-am comandat antenoliei un paltonas pentru primavara-toamna, un vissss!!! Este foarte moale, usor catifelat, tigrat, o minunatie de paltonas. Cand am desfacut coletul si i l-am aratat Antenoliei a ramas cu gura cascata….fara cuvinte, doar „wowwww, mami, ce frumos este”. Este putin cam largut, in toamna sigur ii va veni perfect! Ce spuneti? Nu-i asa ca este o frumusete?

Pentru mine am comandat o pereche de sandale, in asorte cu paltonasul Antenoliei. Sunt tigrate, cu talpa joasa, perfecte pentru plimbarile cu piticutele in parc. Imi plac foarte mult; de pe acest site am  mai comandat o pereche de cizme, asa ca stiam ca se potrivesc marimile, iar produsele sunt conforme cu fotografia. Si o pereche de cercelusi roz, foarte draguti; de data asta i-am primit pe amandoi 🙂

Cum vi se par noile achizitii de pe CNDirect?

11 gânduri despre “Paltonas de vis, de la CNDirect!

Lasă un răspuns

