O tinuta de vis – marca Dresslink!

Astazi a sosit mosul incarcat cu cadouri pentru mine si domnisoara cea mare; mosul care a venit direct de la Dresslink. Intr-un articol mai vechi va spuneam ce comanda am dat pe acest site cu lucruri minunate. Dupa ce am stat la posta vamala mai bine de o ora, am ajuns acasa si am desfacut coletul.

Primul articol pe care abia il astepta Ante a fost costumasul format din 3 piese, bluzita, fustita si blazer. De data asta, am luat marimea 130 si ii este perfect. Culoarea este minunata, acel ivory cu orange-ul bluzitei arata splendid. Fustita este un tul bogat, iar blazerul are o brosa floricica foarte cocheta.

Pentru mine, de data asta am optat pentru o geanta rosie, care imi imaginam ca este putin mai mare, dar este draguta; imi place alegerea mea. Mi-am mai luat un sutien negru, cu push up; de acest produs ma declar multumita, doar ca nu va pot arata poze decat cu produsul, nu si probat 🙂 Al treilea produs nu ma multumeste aproape deloc; din pozele de pe site, cureaua parea cumva flexibila, dar partea din fata, cea cu oglinda este destul de rigida; sincer, nu cred ca o voi purta.

10402965_977685062317469_6378164845651267189_n734720_977685038984138_4878157412663785487_n1625652_977685025650806_5407183931755445888_n

Cum vi se par noile mele achizitii?

19 gânduri despre “O tinuta de vis – marca Dresslink!

  1. Sa o iau cu inceputul. In primul rand costumasul fetitei arata senzational. Imi pare rau ca nu au marimi mai mici sa ii pot cumpara si fetitei mele. Lenjerie intima nu mi-am luat pana acum pentru ca nu am stiu care este faza cu numerele si daca am sa le nimeresc si am zis pas la acest capitol. Acest model de geanta mi l-am luat si eu si imi imaginam ca este ceva mai tapana dar ea este dintr-un material moale. Cel putin asa era a mea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

