Costume de baie minunate pentru un concediu de vis!

Dragele mele,

mai este putin si aproape  a sosit vara. Ne pregatim sa plecam in concediu la mare. Si pentru asta, trebuie bineinteles sa ne alegem cel putin un costum de baie, nu? Pentru un sejur la mare cel mai important, pe langa alegerea locatiei concediului este bineinteles costumul / costumele pe care alegem sa le purtam. Trebuie sa fie un costum in care te simti bine, care sa iti puna in valoare formele si care sa atraga priviri in jur. 🙂

Cum nu am timp sa umblu prin magazine, am intrat pe google si am cautat costume de baie. Asa am gasit cateva costume care mi se par foarte frumoase pe siteul http://www.costume-baie.ro.

Costum de baie BRYGIDA. by LORIN

Este un costum minunat din 2 piese ; cupele sunt intarite si prevazute cu armatura metalica ; buretei push-up detasabili. Sutienul se prinde la spate si dupa gat – este prevazut cu o breteluta reglabila si detasabila. Pret: 186,16 lei.

Ca sa va dau un imbold sa intrati aici va spun doar ca, daca va creati cont pe site acum, primiti pe loc un discount de 5 % la orice produs cumparat. O veste buna, nu-i asa? Mai ales ca noi, doamnele, nu ne multumim cu un singur costum de baie pentru un sejur la mare 🙂

Costum de baie Virginia Wall M-206 Gri (26) by MARKO

Acest model imi place la fel de mult ca si primul, atat ca si culoare, cat si ca model. Este un costum de baie in 2 piese, cupele sunt intarite, iar sutienul este prevazut cu balene laterale flexibile pentru sustinere. Are buretei push-up detasabili, marime S, M, L. Sutienul se leaga la spate si dupa gat, slipul fiin d unul clasic. Costumul este realizat din tesatura italiana. Pret: 182 lei.

Sper ca v-am fost de folos cu informatiile furnizate. Spor la shopping si o vacanta de vis va doresc!

Lasă un răspuns

