OOTD -Navy dress Shein

Exact de 8 martie am primit un cadou foarte frumos de la Shein, constand in doua rochite extrem de elegante si frumoase. Una dintre ele, pe care o sa v-o arat in acest articol, este un albastru inchis, fara maneci, un material din polyester, foarte vaporoasa. Imi place foarte mult si merge si in perioada asta ploioasa, cu un cardigan sau un blazer pe deasupra.

Este o rochita deosebit de frumoasa, care se aseaza perfect; adevarul este ca am avut cateva emotii ca nu voi pica pe masuri, dar este perfecta. Masuratorile pe care le gasiti pe site sunt foarte corecte. Acesta rochita am luat-o marimea S, cealalta este marimea M…deci cel mai bine este sa va masurati si sa tineti cont exact de dimensiunile trecute.

Nu-i asa ca este minunata? Sunt extrem de incantata de noua mea achizitie!!! Stati…ca mai am cateva poze.

Am purtat rochita 

15 gânduri despre “OOTD -Navy dress Shein

Lasă un răspuns

