Cele mai noi achizitii!

Va anuntam zilele trecute ca am primit comanda de la Pentru Corpul Tau. A durat ceva timp pana am scris review-ul pentru a le putea testa. Pentru ca in curand voi termina concediul de crestere copil si incep munca, mi-am comandat cateva cosmetice de care voi avea nevoie: un fond de ten, un corector si un rimel.

Dupa cum va spuneam le-am gasit pe siteul Pentru Corpul Tau la un pret foarte bun si sunt produse bune, de calitate, sunt multumita de ele.

Haideti sa va arat ce mi-am cumparat!

12799369_973899522696023_8219773910089306607_n

Pentru fondul de ten am optat pentru Fond de ten Farmasi Hydravite; am ales culoarea neutral, sunt foarte multumita de el; confera un aspect natural, luminos, o piele fara imperfectiuni, avand o acoperire excelenta. Este un produs extraordinar de bun, ajutandu-ma la realizarea unui machiaj perfect. Are o textura cremoasa si rezista timp indelungat.

12802697_973899486029360_5558946927152129640_n

La batonul corector, am ales Batonul Corector Farmasi; este un produs de care sunt foarte multumita, avand o acoperire perfecta, ascunzand imperfectiunile. Este minunat pentru acoperirea cearcanelor de sub ochi, ca si a ridurilor aparute ca urmare a trecerii anilor.  Daca vreti sa aveti un machiaj de senzatie, atunci va recomand sa achizitionati unul neaparat.

12821622_973899326029376_3058100394058972299_n

Si in sfarsit ultimul, dar nu cel din urma, preferatul meu – rimelul. Este vorba despre Farmasi Mascara Ultra Star Look, un produs care, multumita keratinei, protejeaza, intareste si ingroasa genele. Intotdeauna am preferat rimelurile care dau volum genelor, ajutand la obtinerea unei priviri irezistibile, stiti… fluturatul din gene din filme….ei….asta imi doresc de la un rimel. Si…am facut cea mai buna achizitie, Farmasi este senzational! Exact ce imi doream! Il ador!

12805977_973899439362698_468877918545389717_n

Daca sunteti curioase cum am aflat de Pentru Corpul Tau…de pe pagina de facebook; daca vreti sa fiti la curent cu toate noutatile aparute pe site, va sugerez sa apreciati pagina. Ce parere aveti despre noile mele achizitii? Daca aveti  nevoie de cosmetice, Pentru Corpul Tau este locul unde gasiti tot ceea ce va doriti, la preturi foarte bune!

12 gânduri despre “Cele mai noi achizitii!

  1. Sa le folosesti cu placere. Nu am folosit produse cosmetice de la farmasi. Am folosit doar oje si mi-au placut extrem de mult. Cred ca am sa imi fac putin curaj si sa incerc si eu cateva cosmetice de la ei pentru ca am vazut ca au preturi accesibile!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

