O cameră de vis pentru două prințese minunate!

Îmi amintesc cum arăta „casa mea de vis” când aveam vreo 16-17 ani – o vilă cu 6 camere, 3 băi, piscină, terasă și garaj, imaginându-mi că atunci când voi deveni adult voi avea nevoie de lucruri mari pentru a trăi.

PUTEM-NUMI-SAU-NU-CAMINELE-STUDENTESTI--CASA-DULCE-CASA---

După ce am locuit în facultate în cămin, împărțind aceeași cameră cu încă 3 colege, iar baia se afla la capătul culoarului, standardele mele au mai coborât…de la o vilă cu piscină la un apartament – neapărat cu cel puțin 3 camere, pentru că, așa cum discutam cu viitorul meu actual soț, urma să avem 2 copii cel puțin. După ce am făcut nunta, am început să căutam un apartament așa cum ne doream; bani nu aveam, dar după un credit destul de mare, dorința noastră s-a îndeplinit….aveam în sfârșit CĂSUȚA NOASTRĂ. După îndelungi căutări, planetele s-au aliniat și am găsit apartamentul de care ne-am îndrăgostit; pereții erau acoperiți cu var peste un strat de vopsea lavabilă, pe jos era beton, faianța era de pe vremea „răposatului”, dar era a noastră. Important este că am putut să o amenajăm așa cum ne doream noi, astfel încât să devină oaza noastră de relaxare, locul care să ne ofere liniște după zilele obositoare și lungi de la serviciu.

După ce soțul a terminat cu finisajele și ne-am mutat în casă, nu vă puteți imagina sentimentul pe care l-am avut când am pășit pentru prima oară pe parchetul călduros; era casuța noastră dragă, în care urma să petrecem următorii ani, mulți la număr. Am mobilat bucătăria, baia, sufrageria și dormitorul în care urma să locuim și…ne-am oprit; atât ne-au ajuns banii. Au venit copiii să ne lumineze viața și ne-am văzut obligați să le amenajăm dormitorul.

  • Mami, să știi că în vara asta îmi doresc să mă mut în camera mea. Când ai de gand să îmi iei și mie un pat să am unde dormi?
  • Păi…în cazul ăsta, va trebui să mergem să căutam un pat în care să dormiți amândouă! 🙂
  • Și covorul, mami…să nu uiți de covor…îl vreau cu Hello Kitty neapărat, ai înțeles?
  • Da, draga mea…mergem și căutăm Hello Kitty. Altceva, ce ai mai vrea, iubire?
  • O perdea…cu prințese, sau cu Minnie, sau cu Winnie, deocamdată nu m-am hotărât, îmi spuse ea uitându-se la mine cu o sprânceană în sus.
  • O idee minunată, i-am răspuns.

Zis și făcut…am început căutările. Patul este unul mare, să aibă loc amândouă și…ne-am gândit și pentru viitor, să nu îl mai schimbăm. Dulapul mare, pe tot peretele, că sunt fetițe și au o mulțime de hăinuțe. La covor….nu știam exact de unde să începem căutările. Soțul meu este inginer și are șantierul chiar lângă un magazin cu multe covoare, perdele, draperii, Diegoașa încât le-am făcut o vizită oamenilor minunați care lucrează acolo și care te ajută cu sfaturi, idei și multe altele.

diego_RO-300x101

Am fost întâmpinați de un domn foarte drăguț, căruia i-am spus ce căutăm – „vrem un covor sau o mochetă cu Hello Kitty pentru domnișoarele aici în cauză”. Am mers cu dânsul și ne-a arătat mai multe modele de mochete copiiDupă ce ne-am hotărât asupra modelului, domnul ne-a făcut o schiță, astfel încât să ne poată da cele mai bune soluții pentru camera noastră. Întrucât nu este atât de mare, iar patul ocupă peste jumătate din cameră, aveam nevoie de două bucați mari de mochetă. Ne-a explicat că mocheta are o lățime de 4 metri, astfel încât va tăia în jumătate, obținând 2 bucăți de 2 m fiecare, așa cum aveam nevoie. Foarte important – tăierea la dimensiunile dorite este gratuită, iar surfilarea are un preț de doar 3.99 lei/ml.

12321664_972634926155816_5035066037490050771_n

După ce am stabilit toate detaliile, dimensiunile, culoarea pentru surfilat, am trecut la raionul perdele. Aici ne-a preluat o doamnă foarte draguță, cu o voce caldă, duioasă, arătându-ne diferite modele de perdele pentru camera copiilor. Prințesei i-a placut foarte mult o perdea cu Winnie the Pooh and friends, astfel încât am terminat relativ repede și aici. Am primit și aici tivire gratuită, iar perdeaua urma sa vină în maxim 10 zile.

Deci, la capitolul servicii nu pot sa spun decât atât: profesionalism, se pune accent pe toate detaliile de la consiliere profesională, tăiere, surfilare, tivire, pana la transport.

Acum că prințesele mele sunt încântate de camera lor de vis, următorul în plan este un covor modern minunat pentru sufragerie, care cu siguranță va da o notă de culoare camerei și o va înveseli datorită cromaticii şi motivelor total inovative!

5996285526159-szonyeg-tulipo-art-20946-60-enterior-01

Casa mea de vis arată exact așa cum arată apartamentul nostru, cel în care ne vom petrece zilele de acum încolo, cel în care ne vom crește copii și ne vor bucura cu realizările lor.

Articol scris pentru proba cu numarul trei din Spring SuperBlog 2016.

Un gând despre “O cameră de vis pentru două prințese minunate!

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 3. Imaginație și creativitate pentru casa ta de vis

Lasă un răspuns

