Năzdrăvanele și curățenia!!!

Offf…nu îmi place să fac curățenie!!! Adevărul este că nu îmi mai place de câteva luni, de când aspiratorul meu a început doar să facă masaje la covoare…nu mai are putere decât pentru a-i scoate mucișorii din nas piticuței. Și a da cu aspiratorul a devenit un adevărat chin…și nu doar aspiratul. Și praful…care acum îl șterg și în maxim o oră este la fel; bucuria fetelor – pot să deseneze liniștite pe noptiera de la TV. 😦

De exemplu astăzi, după o săptămână de veghe lângă fete, când una, când cealaltă, după febre, tratamente, plânsete, nopți nedormite, m-am hotărât să mă apuc de curățenie…casa arată ca după primul război mondial, cu praful de un cot, oglinzile pline de urme de mânuțe – mai mici și mai mari – rufe aruncate, pufuleți, biscuiți, pâinică…pe jos, în bucătărie, în sufragerie, în dormitor…ce mai, mare dezastru!!! Nu cred că a mai fost vreodată casa cu susul în jos ca acum; dar nici fetele nu le-am mai avut bolnăvioare în același timp pe amândouă.

Așa că, mi-am luat inima în dinți și m-am apucat de șmotru, în adevăratul sens al cuvântului. Praful și oglinzile le-am rezolvat repede; m-a ajutat pitica, eu ștergeam oglinda cu un ziar, ea cu manuța ei mică 😛

Când a trebuit să mă apuc de aspirat, m-au trecut toate transpirațiile. După ce m-am luptat la propriu cu anticul meu aspirator…uraaaa…am terminat!!! Am răsuflat ușurată și m-am aruncat în pat, fericită, transpirată, obosită. În momentul acela, am auzit soneria și m-am dus să deschid. O prietenă foarte dragă a sosit în vizită. Ce mulțumită am fost că am reușit să îmi pun casa la punct. Dar…știti vorba aia: „Casa nemăturată, musafiri așteaptă!” Da, nemăturată…ați citit bine…pentru că în momentul în care a intrat pe ușă, am observat în urma fiicei mele firimituri; ea mânca biscuiți, unde i-o fi găsit… că am avut impresia că am dus toate ronțăicile lor în bucătărie.

I-am povestit problema mea, cât mă chinui în van să îmi aspir casa cu hodorogul meu, care a împlinit 8 ani, poate chiar mai bine.  Și i-am mai spus că am în plan achiziționarea unui aspirator mai bun…cu mult mai bun, mai ales că magazinul MarketOnline.ro ne întâmpină cu o multitudine de oferte și promoții, în special la aspiratoare profesionale.

logo_marketonline_mic1

Am comandat zilele trecute un filtru de cafea de la Market Online și uitându-mă pe site L-am văzut…mi-a placut foarte mult numele, asta mi-a atras în primă fază atenția: Rohnson Aquatech R144 și am intrat să citesc ce caracteristici are acest gigant al aspiratoarelor, un aspirator cu o tehnologie inovatoare de filtrare prin apă, care extrage praful și murdăria în recipientul de colectare, iar filtrul HEPA reține 99,99 % din particulele mai mari de 0,3 microni. Hmmm..interesant, chiar aș avea nevoie de un asemenea profesionist, astfel încât casa mea să fie în permanență curată, să miroasă a proaspăt și fără fir de praf.

Așa am aflat că Rohnson Aquatech R144 este cel mai igienic tip de aspirator; filtrarea prin apă este o metodă prin care praful este colectat direct în apă, prevenind astfel împrăștierea acestuia în aer. Ce mi-aș putea dori mai mult decât nici o urmă de praf în toată casa? Ia uitați ce frumos și impunător este:

rohnson-280x300

Ce spuneți? Nu-i așa că nu ar trebui să lipsească din nici o casă acest ajutor de nădejde? Vă mai spun despre el că are un mâner ergonomic pentru transport, este prevăzut cu 5 perii de curățare – perie pentru aspirare uscată, perie pentru aspirare umedă, perie rotundă, perie în formă de T și dispozitiv pentru colțuri, are un recipient de 15 litri, filtru HEPA lavabil și funcție de suflare.

Așadar, pentru confortul absolut al locuinței noastre, soluția este aspiratorul cu filtrare prin apă Rohnson AquaTech R144 –  un aspirator dezvoltat din grijă și respect pentru locuințele noastre.

Articol scris cu mult drag pentru prima probă de la Spring SuperBlog 2016!

Un gând despre “Năzdrăvanele și curățenia!!!

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 1. Primăvara începe cu MarketOnline și Rohnson!

Lasă un răspuns

