New wishlist from Wholesalebuying

Va aratam intr-un articol ce lucruri dragute am luat de la Wholesalebuying. Am decis astazi sa dau o noua comanda, mai ales ca am descoperit doua rochite pentru Ante…o minunatie. Sunt rochite de primavara, ambele sunt foarte dragute, cochete, o rochita este roz, cu o curea frumoasa, iar cealalta rochita este foarte eleganta, cu o fundita rosie, extrem de frumoasa.

SV010782-2

 

SV021439-1

Pentru mine am luat o curea neagra, elastica, eleganta si o inca o curea tot neagra, elastica, ambele modele fiind deosebit de dragute.

SV014388-2

SV014889-1

Pentru pitica am luat un set de magneti de frigider, viu colorati si care o vor atrage in joaca cu siguranta.

4204249-1

Am descoperit un rimel destul de interesant, pe care l-am pus in cos si abia astept sa ajunga sa vad daca este asa cum este descris.

6681-4

Atatea produse cu doar 25 $, bani in care este inclus si transportul. Ce parere aveti?

11 gânduri despre “New wishlist from Wholesalebuying

Lasă un răspuns

