Cum creezi un magazin online si cum faci campania de marketing cat mai eficienta

Prima posibilitate, pe care o stiu de cativa ani si care in ultimul timp s-a dezvoltat destul de mult, inclusiv in alte tari din intreaga lume, este platforma Biz.Shopmania.ro.

Va puteti crea un magazin online la fel de simplu cum faceti o casuta de e-mail. Dupa ce va deschideti cont pe site-ul lor aveti la dispozitie mai multe variante de template, astfel incat sa personalizati pe cat posibil site-ul vostru. Se pot pune bannere si sigle personalizate si se pot folosi intr-o anumita limita culorile pe care le doriti.

De asemenea, aplicatia iti ofera posibilitatea de integrare cu Facebook, Twitter sau alte aplicatii, poti sa incarci catalogul de produse folosind doar un tabel in Excel, ai acces la o aplicatie de management al clientilor, dar si la analiza si rapoarte.

Daca vrei ca toate campaniile de marketing din firma ta sa nu mai fie o cheltuiala, ci o investitie, trebuie sa faci doua lucruri: sa testezi si sa masori.

Fiecare campanie care iese din firma trebuie testata si masurata. Intai la o scara mai mica, pana gasesti forma cea mai eficienta, apoi la scare mare.

Daca ai magazin online,campania de marketing o masori cu Google Analytics  (http://www.google.com/analytics/), cel mai potrivit, deoarece iti arata sursa vizitelor, pe ce pagina au intrat clientii, cat timp au stat, ce si cat au cumparat.

Ca sa fii sigur ca ii captezi atentia clientului tau, adreseaza-i o intrebare la care gaseste raspuns doar daca citeste mai departe. In acest fel il motivezi sa parcurga restul materialului, unde ii prezinti cat mai multe beneficii.

Daca segmentul de piata caruia te adresezi sunt doamnele intre 20 si 40 de ani, casatorite si care au un pudel pitic :), atunci mesajul tau principal poate sa fie: „ Aveti intre 20 si 40 de ani, sunteti casatorita si aveti un pudel pitic? ….”
Daca ai face parte din aceasta categorie si ai primi un fluturas care are acest titlu, l-ai citi?

Raspunsul este evident! De ce? Pentru ca acel mesaj este special facut pentru tine. Ba mai mult, s-ar putea sa ai o reactie de genul: „Mai, dar de unde ma cunoaste?”.

Unii specialisti in marketing spun ca mesajul tau trebuie sa fie scurt si sunt de acord cu ei in unele cazuri.
Dar daca mesajul tau este tintit si creat special pentru acel om, atunci poate fi si mai lung.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s