New wishlist from Dresslink

Astazi am dat o noua comanda la Dresslink. Am cheltuit aproximativ 27 $, bani in care este inclus si transportul si am luat un alt costumas pentru fetita mea cea mare, celalalat ii este fix spre mic si i-a placut enorm modelul, asa incat i-am luat unul cu doua numere mai mare sa il poata purta in primavara – vara aceasta, si pentru mine un sutien negru, o geanta rosie si o curea neagra.

Costumasul il stiti din celalalt articol, numai ca de data asta i-am luat cu fustita si blazerul albe si bluzita portocalie, marimea 130, sper sa ii fie buna si sa nu am noi surprize. Marimea 120 mi s-a parut la fel de mic, mai mare ca cel pe care il avem cu doar 2 cm in lungime.

SV009065-8

Geanta mi-a placut foarte mult, sper sa fiu multumita de ea si in realitate. Am ales culoarea rosie, pentru ca imi plac culorile vii si sincer m-a incantat gentuta din foto. Are lungimea de 24.5 cm si inaltimea de 21 cm; are si un buzunarel in spate. Mi s-a parut interesanta.

18059-4

Sutienul mi l-am luat pentru ca cele pe care le am au inceput sa se strice, si mi-a placut modelul; este cu push up, se gaseste in 5 culori: negru, alb, rosu, mov si nude. Eu l-am ales negru si sper sa fie in regula, calitativ si la masura.

SV008101-4

Cureaua am gasit-o in mai multe culori – neagra, rosie, albastra, maro, galbena, camel. Eu am preferat-o neagra, este elastica si in partea din fata este tip oglinda. Sunt sigura ca merge purtata la rochite, dar si la cardigane si bluzite vaporoase, cu colanti sau blugi elastici.

CB032045-8484-CB032045_BR-G

Acestea sunt noile mele achizitii. Voua cum vi se par?

12 gânduri despre “New wishlist from Dresslink

Lasă un răspuns

