Hainute frumoase de la Dresslink!

Astazi vreau sa va prezint hainutele comandate de la Dresslink; un site online unde gasesti extrem de multe hainute, foarte frumoase, in special pentru copilasi.

Nu este prima data cand comand de pe acest site, dar de fiecare data ma uimeste cu rapiditatea cu care imi ajunge coletul, iar de data aceasta coletul a ajuns la posta locala, astfel incat nu a mai trebuit sa astept ore intregi la posta vamala pentru a il ridica. De calitate nu va mai spun, pentru ca deja m-am obisnuit cu buna calitate a hainutelor de aici si cu excelenta asemanare cu pozele de pe site.

Mi-am comandat o bluzita foarte frumoasa, lejera, dintr-un material bun, care se potriveste perfect cu o pereche de blue-jeans, dar si cu un pantalon elegant. Si am luat-o la 0.01 $, asa ca am facut o afacere pe cinste.

De costumasul pentru printesa cea mare sunt cea mai incantata; insa…trebuia sa fie un insa :(…ii este fix, asa incat il va purta cel mult o luna, in primavara aceasta. Dar nu ma plang, are cui sa ii ramana 😉

Pentru Sofi am comandat un costumas de vara, extrem de frumos, iar materialul este chiar bun; sunt sigura ca va fi o mica printesica imbracata cu el.

12729184_960134424072533_5031165864891320777_n

Pentru a completa suma de 25 $ am ales si o pereche de cercei, care insa au venit incompleti. Nu ii voi putea purta, intrucat nu a sosit decat un singur cercelus 😦

12705402_960134324072543_6738372646682954514_n

Acestea sunt noile mele achizitii. Va plac?

7 gânduri despre “Hainute frumoase de la Dresslink!

Lasă un răspuns

