O noua comanda CN

Saptamana aceasta am primit mai multe colete; printre acestea si cel de la CNDirect, pe care il astepta fiica mea…v-ati dat seama, cu siguranta, ca avea niste hainute in colet, nu? De cum am intrat pe usa, cu coletul in mana, a inceput sa topaie in jurul meu, strigand: Au sosit hainutele!!! Yuppiiii….Imi este tare drag cand ii vad zambetul ei gingas si bucuria atunci cand primeste ceva, este inebunita dupa rochite, fustite, colantei…Desi are enorm de multe hainute, i-as cumpara in fiecare zi cate ceva, numai pentru bucuria pe care o emana atunci cand primeste o hainuta sau o jucarie!

Haideti sa va arat ce frumuseti am primit si de data aceasta:

12650791_957252094360766_2608918127342088186_n

Aceasta fustita tutu a incantat-o foarte mult din momentul in care a vazut-o pe site, asa incat a fost o mare bucurie cand a probat-o. Nu va pot arata poze cu ea imbracata, intrucat este foarte transparenta, in ciuda a celor doua straturi pe care le are, si era prea grabita sa mai ia strampi pe ea. Si-a aruncat pantalonasii si s-a imbracat cu ea imediat ce am scos-o din colet.

Colanteii cu fustita sunt cea de-a doua alegere a printesei de pe site. Sunt draguti, materialul este de calitate, i-am luat marimea 110 si ii sunt usor scurti; ar fi trebuit sa iau o marime mai mare; am patit la fel si cu un costumas superb, pe care vi-l voi arata intr-un articol viitor.

Pentru printesa mititica am luat aceasta rochita cu bolero, dar n-a fost chip sa o imbrac cu ea…nu a vrut si pace! Este draguta, la ea am nimerit masura, in vara sigur ii va veni perfect, desi eu am crezut ca bolero-ul este din denim. Dar nu, este din material; insa materialul este OK calitativ.

Si aceasta capa este pentru mine; imi place foarte mult, este draguta, un model cum nu am mai avut pana acum. Merge perfect la o pereche de blue-jeans, dar si la o rochita. Mi-a placut!

Sunt multumita si de aceasta comanda si in curand voi vizita din nou siteul CNDirect sa vad ce noutati sunt. Va plac produsele pe care tocmai le-am achizitionat?

8 gânduri despre “O noua comanda CN

Lasă un răspuns

